Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1170146

Hey gasten,

Ik ben een hele tijd weg geweest, vanwege andere interesses (lees: World of Warcraft, meisjes, en Xbox :engel:) en school. Ik zie dat jullie gelukkig niet stil hebben gezeten en dat de mod behoorlijk vorm begint te krijgen.

Ik wil zelf eigenlijk ook weer wat gaan doen, en vroeg me af of jullie me nog kunnen gebruiken :7 Het zal zeker in het begin niet zo erg soepeltjes gaan omdat ik er weer even in moet komen, maar zeker met Gta IV opkomst heb ik wel zin om weer even aan de slag te gaan.

Oh en mochten jullie nou interesse hebben :puh:, zou iemand mij dan even het wachtwoord van de private section kunnen

PM'en? Ik hoor het wel :bier:

Max

Geplaatst:
comment_1170206

NEW Citá Di Corruzione HEAVY WIP

Beste mensen, In deze post kan je het nieuwe Cita Di Corruzione downloaden, natuurlijk is deze nog extreem w.i.p. Deze download is in ieder geval geschikt voor het plaatsen van genericks.

Vergeet niet SA mapcleaner te gebruiken voordat je CDC in SA zet.

MS-SAv 0.1.0

DOWNLOAD CITA DI CORRUZIONE

m.v.g.

Tim: Mafia Stories ©

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1170500

Ik heb hier nog een aantal screens. Zoals jullie misschien zien is er een hoop aan te merken aan de gebouwen. De grijze vlakken zijn decoratie.

Dat de ramen dicht op elkaar zitten heeft er mee te maken dat de ramen de hele verdieping in beslag nemen. Oorspronkelijk is het mooier als deze raampjes wat kleiner zijn, maar het is gekkenwerk om dat te fixen.

Met de juiste effecten valt het niet zo op dat de verhoudingen niet altijd allemaal kloppen :)

mafiastoriesys8.jpg

mafiastories2dr4.jpg

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1172091

Ja vind ik ook, ik ben de enige die actief is,

In ieder geval ben ik nu bezig met een gracht in de stad, deze moet ik nog fftjes detaileren, en ik maak er nog een landschap omheen,

btw ik ben ook bezig met een ander gedeelte van de stad, zal ik dat eerst afmaken, zodat we een grotere stad hebben, ofz al ik me nu bezig gaan houden met details?

Geplaatst:
comment_1172392

nee,

een total conversion betekend dat de huidige spelwereld van GTA San Andreas word vervangen door een hele nieuwe spelwereld.

We kunnen wel SA erin laten zitten, maar dit zal voor problemen zorgen aangezien je dan problemen krijgt met de engine.

greetz. Tim

Geplaatst:
comment_1172393

Beste mensen,

MS international zal pas van kracht komen wanneer we naar GTA IV overstappen, In 2010 zullen we de eerste echt stappen voor MSI kunnen ondernemen.

Op dit moment zijn we nog bezig met MS-SA.

MS-SA zal bij lange niet zo groot worden als MSI, het zal over 2 eilanden beschikken: het stadsgedeelte, en het plattenland.

MS-SA is al goed opweg, en gaat zich nu focussen op de details. Hierbij heb ik het over generics, special effects, en het aanbrengen van details op bepaalde models.

Hieronder een overzicht van de progress.

MS-SA Citá di Corruzione (stadsgedeelte)

Gebouwen: 100%

Overige models: 0%

Texturing: 60%

Generics: 0%

MS-SA countryside

Countryside: ?? (wellicht crowning hills)

Hier zie je MS SA vergeleken met MSI

msisalw1.jpg

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1172986

GTA: Mafia Stories © Trailer II,

Algemene Info

Beste mensen, Hierover was al een eerder topic.

Maar door de ontwikkelingen in MS is dat topic niet meer van toepassing, het was ook niet echt goed geregeld, en daarom gaan we daar nu verandering in brengen :)

MS heeft in de loop der tijd een heel nieuw CDC gekregen en daardoor is het orginele plan van trailer II niet meer van toepassing.

Aangezien MS word gereleased voor GTA SA en daarna voor GTA IV, heeft de SA versie dus geen verhaallijn; dit betekend dat we dus geen rekening meer hoeven te houden met de storyline.

Ik heb een geniaal, uberprofessioneel idee voor trailer 2, wat zelfs beter is als het vorige.

En dat idee zal ik later in dit topic naar voren brengen.

In iedergeval zal ik het geweldig vinden als Black Force weer het SCM werk wil doen, en Traser (dat wou hij graag :D) het filmen.

De 2de trailer van MS zal qua kwaliteit vergelijkbaar zijn met een filmtrailer.

Dit betekend dat we cutscenes zullen maken, alhoewel; cutscenes simuleren in SA zelf.

Zo is een camera is bijvoorbeeld gericht op het gezicht van hoofdpersonage e.d.

Ik heb het hierbij dus niet over een simpele overview van een autotje wat toevallig langs komt rijden.

Ook zullen we uitgebreid gebruik maken van ENB series, weersomstandigheden, en special effects. (zoals vuur e.d.)

Regeling

Voor het maken van de trailer zal ik uitgebreid en gedetaileerd de instructies geven. Zo zal ik aangeven via een kaart, op welke plaats een scene zich dus afspeeld. Ook zal ik informatie geven over coördinaten, en uitgebreid beschrijven in welke positie de camera filmt aan de hand van coördinaten bepaald in 3ds max.

Het is het beste als we gewoon appart de scenes maken, en dat we dus naderhand alles goed laten bewerken. Ook zullen de scenes kort zijn, zo word bijvoorbeeld een bepaalde handeling in een bepaald camera perspectief ogenomen.

Hierdoor hoeft onze SCMr zo min mogelijk moeite te doen om dingen perfect te krijgen.

Natuurlijk ben ik niet van plan om in mijn uppie alles voor de SCMr en Editor uit te werken. Hierbij zou ik graag hulp willen. Zo lijkt het me dus handig om bepaalde taken te geven aan degene die de trailer uitwerken.

Tot nu toe is dit nog niet van toepassing, want eerst moeten we nog een deel ingame zetten, en generics plaatsen. Ga er vanuit dat in 2009 de trailer uit zal komen.

M.V.G.

Tim

Bewerkt: door Tim

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.