Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1245517
Een Lime (zwart Alleen Met chaufuer dus je word gereden en je kan ook in de taxi mag je gereden worden

uiteraard, is redelijk makkelijk om te maken met SCM. :)

dus het kan dat je gereden wordt zo als in gta 3 (in de metro enz)

wow als dat erin kan is wel echt vet

Geplaatst:
comment_1245719
wrrm cracht spel als ik back uo maak en wat gebeurd er met me save games en de ouwe gta sa map

Dit is wel een enorme bump van anderhalf jaar geleden. :7

Als ik jou was zou ik wachten op de volgende release van Mafia Stories.

Maar ik kan je vragen misschien beantwoorden:

1. Je zult waarschijnlijk iets fout doen, maar ik begrijp je vraag niet helemaal.

2. Je save games kun je niet meer gebruiken, als je GTA San Andreas opnieuw installeert (of je back-up herstelt) kun je ze wel weer gebruiken.

3. Je oude GTA San Andreas map zal worden aangepast, aangezien het een Total Conversion is zullen er veel oude bestanden verwijderd worden en nieuwe toegevoegd worden.

Hopelijk heeft het je geholpen!

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
comment_1246155

Fatsoenlijke trailer krijg je, het industriële gebied schiet al op :)

Update!

ms13yj9.jpg

ms12ce8.jpg

ms11se2.jpg

ms10yi5.jpg

ms9gb1.jpg

ms8hd5.jpg

ms7jc7.jpg

Het zeeniveau komt tot aan de betonnen rand waar de trap op de voorlaatste screen naartoe leidt.

Het zand is de zeebodem. Het roestige schip is een soort EE :7

Mag ik dit ook in het official PPT plaatsen?

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_1246195

SNS heb jij voor MS gewerkt :puh:.

Inderdaad is it topic echt oud, dit waren de early stages van MS.

Maar heb je geen last gehad van een beveiligde .rar bestand. Want dit is geen publieke release.

greeetz. Tim

Geplaatst:
comment_1246196

Ja je mag hem posten in official PTT, ik heb ook veel wip renders daar geshowt.

Kijk dit forum is voor de textureloze modelletjes enzo. Official PTT moet minstens al een overzichtelijk beeld geven van het gebouw/pier enzo.

ziet er ontzettend leuk uit Martcheya.

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich wat bezighoudt met MS.

Als ik jou was zal ik nog wel ff de texture checken van het dak. Want die sluiten niet zo mooi op mekaar aan. Mss kun je een andere gebruiken.

Voorderest istie echt vet.

Ik denk dat ik me al wat bezig ga houden met de generics te plaatsen in 3ds max op deze laptop. Want mijn PC waar een verder geupdate versie op staat is nog in de reparatie. En ik heb nog geen bericht terug :(.

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1246419

1- Wat is je nickname? Remcconen

2- Heb je GTA San Andreas? Ja

3- Welke functie(s) wil je doen? Photoshopper en desnoods ook wel wat huisjes moddelen..

4- Kun je models in GTA SA zetten? Nee

5- Met welk tekenprogramma werk je? PhotoShop CS2

SketchUp: >>KLIK<<

PS CS2: >>KLIK<< Het gaat om de 3e en 4e en me sig.

Geplaatst:
comment_1246466

Ik ben inmiddels ook lid van MS, en ik doe het industriële gebied. Hier een is een kade :)

ms13yj9.jpg

ms11se2.jpg

ms10yi5.jpg

ms9gb1.jpg

ms8hd5.jpg

ms7jc7.jpg

Het zeeniveau komt tot aan de betonnen rand waar de trap op de voorlaatste screen naartoe leidt.

Het zand is de zeebodem.

Geplaatst:
comment_1247383

beste,

op dit moment is er geen vraag naar photoshoppers, Vooal naar modellers. Maar deze modellers moeten wel aan de kwaliteiten voldoen waarmee MS tot stand word gebracht.

Om eerlijk te zijn vind ik je nog te onervaren om te beginnen als modeller in GTA mafia stories

Je bent dus helaas afgewezen::

met vriendelijke groet:

Tim

Geplaatst:
comment_1251032

Tim/RD Kijk eens

Installatie,

Zorg zoals gewoonlijk voor een ongeneukte SA, run de map cleaner en voeg bistro.txd toe aan de gta3.img en rebuild die. Run als laatste de wizard en backup de img niet, als je het toch doet crasht je spel lekker puh.

Wat is dit dan

Geplaatst:
comment_1262340

Ik zoek een coordinator voor de trailer. Als coordinator ga je dus letterlijk bekijken op welke plaats de scene plaats vind. Maar daarentegen moet je ook de camera positie kunnen coordineren, wat wel een beetje inzicht en kennis verijst.

Iemand?

p.s.

Mag dit topic worden verplaatst naar Private sektion :puh:, foutje van mij::::

gratz. Tim

Bewerkt: door Tim

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.