Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1262342

Beste leden, dit is mss het verkeerde topic. Maar ik had mijn TRAILER II topic perongeluk in het gewone forum gedaan. En het zal saai zijn als ik daar mijn plannen uitbreid zal aangeven:

Dit had ik dus van TRAILER II in gedachte:

GTA: Mafia Stories © TRAILER II

Intro Sessie

Zwarte achtergrond met ruis. Daarna verschijnen de volgende dialogen, waarbij de muziek zich langzaam opbouwt.

GTAgames.nl & the GTA: MS team presents:

A whole new level of quality…

This will get you the perfect atmosphere…

GRAND THEFT AUTO LOGO: fade in

Mafia Stories LOGO (add-on): fade in

Sessie1: (opbouw)

Muziek Compositie: is nog steeds in opbouw.

We maken een regenachtige flyover over Cittá di Corruzione, wat vanaf grondlevel schuin naar boven gaat, en uiteindelijk je een totaal beeld geeft van de stad Citta di Corruzione, Vervolgens krijgen we een flits. (toegevoegt aan beeld, wanneer nodig)

We patrouilleren door de straten tussen gebouwen heen, En zien een paar auto’s rijden,

We patrouilleren langs de gracht af, waarbij we de gracht schuin van bovenaf zien, Waarbij we niet hoog boven de grond zitten.

Vervolgens zoomen we in op een Steegje en horen we dat er word geschoten daarbij zien we een duidelijke flits.

Daarna begint de volgende sessie, en word de muziek krachtig.

Overige kenmerken:

Deze scenes volgen snel opeen, het zijn zegmaar flits scenes, want tussen de scenes in hebben we een tijd een zwart ruizig beeld, en daarna zien we kort de scène. (1sec ofzo)

Sessie2: Pre-opbouw

Muziek Compositie: We horen duidelijk de muziek. (rustgevend)

Het is overdag en we hebben een fly-over bij de kustlijn, we zien mensen lopen op bankjes zitten. We zien de markt.

Vervolgens maken we een langzame overgang naar het Park van CDC. Waarbij we ook weer een flyover maken.

Daarna maken we een fly-over vanuit het park richting verderop de kustlijn.

Vervolgens fade het beeld uit, en gaan we over naar sessie3:

Sessie3: Middenpunt/hoogtepunt

Muziek Compositie: Hoogtepunt muziek/spanning

Het is midden in de nacht, en dit is het moment waarop het ware straatbeeld van CDC naar voren komt.

We patrouilleren door een steegje heen, waar veel rotzooi langs de kant licht.

Vervolgens raken we verwikkeld in een schietgevecht.

Vervolgens zien we dat iemand word doodgeknuppeld in een ander steegje, hierbij zien we onduidelijk degene die hierbij betrokken zijn.

Vervolgens zien we dat er iemand word geëxecuteerd met een mes. Waarbij de camera gericht is op het bloed.

Dan zien we dat er iemand word doodgeschoten, (headshot), waarbij het bloed op de camera spettert.

Overige kenmerken:

Deze scenes volgen snel opeen, het zijn zegmaar flits scenes, want tussen de scenes in hebben we een tijd een zwart ruizig beeld, en daarna zien we kort de scène. (1sec ofzo)

Sessie 4: afbouw/einde

Muziek Compositie: Muziek is zacht.

Het is weer overdag, de camera is gericht op de kustlijn, Vervolgens gaat de camera in een flauwe bocht langzaam achteruit, waarbij het beeld ook langzaam wegfade.

De volgende tekst verschijnt: Welcome to Cittá di Corruzione.

MAFIA STORIES LOGO (add-on): fade out.

GRAND THEFT AUTO LOGO: fade out

Muziek Compositie: fade out

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1272283

wat een geweldig tophic hulde _O__O__O_ aan de mensen die mods skkings enzovoort zelf maken voor games als gta af en toe een nieuw gebowtje of wapens autos enzo is ook weleens mooi en leuk :tu:

Geplaatst:
comment_1274646
kunnen jullie de wapens er ook apart op zetten zodat we ze os kunnen downloaden en als ze er al staan waar kan ze niet vinden zijn voor SA toch?

nee, wapens e.d. worden uitgebracht bij de release

Geplaatst:
comment_1277777

fftjes een updatje:

Veel van deze dingen zullne helaas niet mogelijk zijn in de SA engine.

Wat wel kan is bewegingen uit Endorphin naar GTA exporteren, maar hierdoor is het niet zoals de RAGE engine van GTA IV.

Ik heb daarover een tutorial gevonden op gtaforums.com.

Poppetjes vallen iedere keer toch op dezelfde manier. Maar het ziet er leuk uit. Netzoals die nieuwe schietanimatie die Dieter laast had.

greetz. Tim.

P.s> mijn pc is besteld, hierdoor zal ik vanaf dadelijk gewoon weer veel aan de slag kunnen gaan met GTA MS.

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1277782

dubbelpost.

Ik heb de pier van martyceha ingame. Zodadelijk zal ik screens posten, want thuis heb ik heel slecht internet, en op deze pc heb ik geen screens.

In ieder geval een mooie update:

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1280094
wat een geweldig tophic hulde _O__O__O_ aan de mensen die mods skkings enzovoort zelf maken voor games als gta af en toe een nieuw gebowtje of wapens autos enzo is ook weleens mooi en leuk :tu:

WOW de eerste keer dat IK lees/hoor dat iemand dit mooi vind van het modden

op school word ik alleen maar afgekraakt.

maar ik hou mijn spreek beurt er over dus ze krijgen nog wat te zien van mij!

hahahahah

maar leuk dat je zij dat je het wel mooi en leuk vond

Geplaatst:
comment_1282389

??, graafschap stuur vervolgens een nuttige post :duh:

BTW: om weer ff ontopic te gaan, ik heb ook updates :), en zon klein mini updatje is het ook niet :D

Ik heb mijn stad aangekleed met generics, waardoor MS nu echt de professionele uitstraling heeft, waar het naar toe streeft.

P.S. deze screens zijn nog wel beta, de prelightning is niet helemaal goed uitgewerkt, maar dat heeft er deels ook mee te maken dat ik niet hoger dan low quality kon doen :N

msgen4vc8.jpg

msgen6rs0.jpg

msgen1ll3.jpg

msgen3br0.jpg

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1282393

Dat ziet er heel mooi uit! :) Ik heb twee vraagjes:

- Kan m'n zwakke videokaart die SA op Low kan spelen deze mod aan?

- Wordt er aan een mooie radar gewerkt? Dus niet zo'n radar als Grand Tani Islands, want die is echt bagger...Alleen wat wegen erop aangeduid en al de rest is groen.

Succes met de mod, KUTGW! :tu:

Geplaatst:
comment_1285245

ja, alleen zal hij erg haperen. Hier heb ik ook veel last van gehad.

Op dit moment kan ik helaas niet veel doen aan de prelightning, omdat mijn computer nog steeds niet klaar is. En ik nog steeds op die slome laptop van mij moet werken.

Op mijn nieuwe PC heb ik ook de mogelijkheid om vele mooiere screens te maken. En natuurlijk gaan die gepaard met nog meer details (zoals dingen op het dak, en putdeksels)

Geplaatst:
comment_1286549

Ledenrelease: MSv0.9.1

beste leden eindelijk hebben we weer eens een update die het hoogstwaarschijnlijk wel zal doen. In deze post zal duidelijk de features aangeven en de download link:

features:

-(new)CDC TIM gedeelte

- generics!!

-Wegennet (BUGGIE)

bugs:

- lightning

- collision bugs

- sommige gebouwen niet in juiste verhouding

>>DOWNLOAD<<

Bewerkt: door Tim

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.