Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1303917

beste leden,

Al een hele lange tijd maak ik gebruik van skylights, helaas geven deze niet echt een gegarandeert realistisch licht effect. Vandaar dat ik vanaf heden daylight systems ga toepassen in MS, netzoals is gebruikt in Gostown paradise.

Dit daylight systeem kan je instellen naar land, zo kun je bijvoorbeeld van die ene dag het daglicht 'toepassen' op je models van bijvoorbeeld Rome. Ik heb gekeken welk land en datum het mooiste effect geeft. Hierbij heb ik lissabon en wat steden in Italy gebruikt. Natuurlijk is het daar erg zonnig. En uiteindelijk geeft dit toch een wel mooi, maar overlighted effect.

Ik heb pas een tutorial gemaakt die de daylight methode uitwerkt. Wat o.a. ook handig is voor andere projecten. In ieder geval heb ik nog niet de juiste instellingen gevonden die voor MS ruim van toepassing zijn. Daarom ben ik hier op zn ParoXums mee bezig ;)

maar mijn vraag is dus welk land/stad/datum

het beste bij Cittá di Corruzione past, volgens jullie

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1307598

Een paar ideen.

Ondergrondse metro.

Een ondergrondse metro met een Splitsing in het midden, zodat je 2 kanten op kan

Ook een mogelijkheid om een geheime savehouse in een stuk te plaatsten, waar je bijvoorbeeld alleen door de metro gang kunt komen.

Work in progress

Zoals je in veel TC`s ziet, is er bijna niks "Fout", Ik bedoel dit, met wegen waar aan gewerkt word.

Het zou leuk zijn als er ergens een gebouw/weg, of iets anders is, waar paaltjes omheen staan, en werklui rondlopen,

Mischien leuk als reclamebord van het bouwbedrijf "GTAG Working, Only gta shit".

Het werken van de mensen zal wel in SCM moeten, maar zal niet al te moeilijk zijn

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1322342

Algemeen:

beste mensen,

Het is me opgevallen dat vele van jullie het process van Mafia Stories willen inzien, vandaar dat ik dit topic maak. Hierin proberen alle leden voortaan zo goed mogelijk hun process bij te houden, door te vermelden hoe ver ze zijn, en wat ze nog willen doen. (dus niet alleen percentages)

Het Team::

Helaas we zijn er niet onderuit gekomen, maar op dit moment beschikt MS alleen over 2 actieve modellers, namelijk ik en Martyceha. Het is jammer dat Dabeast, en Gybrus nog maar weinig aandacht besteden aan het modellen. Op dit moment zijn de photoshoppers ook werkkloos :puh:, aangezien er op dit moment niet echt veel vraag is naar reclame borden, maar in ieder geval wil ik wel wat grafisch laten zien als de 2de trailer uitkomt

TRAILER II

Op dit moment zijn ik en Martyceha hard bezig met het maken van onze gebieden, zodat wij deze kunnen tentoonstellen in de trailer. Dit process is bijna klaar, maar soms zitten we nog wel op de details te gissen. Hoogst waarschijnlijk zal je het meeste te zien krijgen van Citá di Corruzione downtown (het gebied wat ik maak). daarnaast laten we wel wat zien van het industrie gedeelte waar martyceha op dit moment mee bezig. Ikzelf ben nu bezig aan het tweede 'gedeelte' van downtown.

Mijn proces

Netzoals in gedeelte I moeten we nog generics op de daken mappen, en wellicht wat vuilniszakken en dozen plaatsen. Dit tweede is echter wel een twijfel geval, want dit gebied moet toeristisch zijn. Ook moet de kustlijn nog verandert worden zodat het op rotsen staat. Dit had ik eerder wel gemaakt, maar ben daarna al die shit kwijtgeraakt. In ieder geval hoeft de stad nog niet helemaal op rotsen te staan voor de 2de trailer, die er vrij waarschijnlijk aan zit te komen.

Over het algemene process (gedeelte I en II) is gedeelte II vrijwel klaar. (inc prelightning), dit geld overigings ook voor gedeelte I. Maar op gedeelte I moeten nog wel alle benedenverdieping ramen getextured worden. Voor screens check Official PPT

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1324240

Mijn Proces

Ik ben bezig met het haven/industriegebied van CDC, op dit moment ben ik bezig met het maken van de map. Het eerste deel staat ingame, de grootste uitdaging nu is om de map vol te krijgen, voor mij is dat een gebied van

±500 × 400 meter, waarvan ik nu zo ongeveer op een derde zit. Het is nu een kwestie van pakhuizen, fabriekspanden en fabrieksterrein maken.

Geplaatst:
comment_1335371

Wapens, peds, voertuigen by Roberto

Beste mensen,

op gtaforums.com zijn er ook wat leden van ons actief, een lid die actief is voor Mafia Stories is Roberto. Eerst dacht ik dat roberto ook de moed had opgegeven, maar hij was schijnbaar bezig met een heel pakket van wapens, peds, en voertuigen voor Mafia Stories.

In de volgende release zal dit pakketen in MS zelf inbegrepen zijn, Maar ik kan nog neit zeggen wanneer we die tweede release zien.

in ieder geval hier een screen:

mafiastoriesworks.jpg

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1335392

Ik heb net even in het 'Mafia Stories ©: Algemeen process' topic gekeken maar die voertuigen zien er enorm vet uit! :tu: Het heeft ook zo'n perfecte Mafia sfeer! Die roberto kan echt goed moddelen.

Geplaatst:
comment_1335545

eerlijk gezegt moeten wij daar nog over nadenken. Het probleem is echter dat er ook mensen zijn die ENB niet kunnen draaien, waarschijnlijk zal de mod er bij inbegrepen worden, in ieder geval heb ik toestemming van boris vorontsov meen ik om deze mod te gebruiken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.