Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1361381
Beste mensen,

Voor wat process te tonen heb ik een eenvoudig filmpje van MS gemaakt, en deze op youtube geplaatst. Je kunt de Teaser hier bekijken

Het filmpje werkt niet..

Kun je anders de link geven ?

Edit:

Heb het gevonden :D

Bewerkt: door pimios

Geplaatst:
comment_1366877

1- Wat is je nickname?: Royboow, binnenkort Snowleopard

2- Heb je GTA San Andreas: Nee, binnekort ga ik hem kopen

3- Welke functie(s) wil je doen?: 3D Modden

4- Kun je models in GTA SA zetten?: Nee

Ik ben nog net begonnen met sketchup modellen, maar ik doe alles wat ik kan, alleen kan ik geen mooie textures maken

Royboow

Geplaatst:
comment_1366893

Een paar ideen.

Ondergrondse metro.

Een ondergrondse metro met een Splitsing in het midden, zodat je 2 kanten op kan

Ook een mogelijkheid om een geheime savehouse in een stuk te plaatsten, waar je bijvoorbeeld alleen door de metro gang kunt komen.

een ondergrondse metro lijkt me wel vet, ja

maar dat je alleen via een metro in een huis kan komen.... nee, als je zoiets wil doe het dan via de metro en een zijstraatje ofzo

Bewerkt: door Yay__Creec

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1367407

Thanks marty, je maakt toch het industrial gebied ? Die laatste screens in het private ptt zagen er vet uit.

Yay-creec, Als het originele GTA:SA werkt op je cp, werkt deze ook :)

Mocht het nou blijken dat de mod het op wat oudere pcs het niet doet, dan zullen we een versie maken met mindere graphics.

Geplaatst:
comment_1367415

eey ik kan niet modellen of wat dan ook, maar mischien kan ik op internet auto's of geluiden of wat dan ook zoeken??

Ik heb gta, en mijn nickname is YaY__CreeC.

Ik wil wel dingen zoeken of een trailer maken, dat lijkt me ook wel vet.

Ik weet hoe ik models in GTA SA moet zetten (ik doe dit al 2 jaar, dus ik weet hoe dat allemaal moet ^_^ )

ik kan ook wel overweg met fraps: (youtube filmpje)

http://www.youtube.com/watch?v=UbGeIEjog7o

als je me nodig hebt, weet je me te vinden

Bewerkt: door Yay__Creec

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1368110

RoyBoow,

Onze voorkeur gaat naar 3Ds Max, sketchup mag maar dan moet de kwaliteit wel goed zijn. Kun je iets laten zien van wat je hebt gemaakt?

Textures 'maak' je trouwens niet , je bedoelt waarschijnlijk dat je niet goed bent in het texturen van models ? (het toepassen van textures op je voorwerp)

Yay_Creec,

Auto's of geluiden hebben we inderdaad nodig, je moet voor auto's wel toestemming vragen aan de auteur, als je dat doet dan mag het en zouden tim en ik dat erg op prijs stellen.

Wat betreft de trailer, er komt waarschijnlijk geen nieuwe voordat een 2de deel van het eiland in het spel staat. Dit word dan suburbs1, mijn deel. Als alles een beetje mee zit is die in de zomervakantie ergens af. Dan gaan we het over een trailer hebben.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1368111

Inderdaad, ik heb tot nu toe alleen de thompson geripped uit Mafia 1, beetje low quality maar ik weet even geen betere.

Geplaatst:
comment_1368453

ik zal een paar pics uploaden van een flatje, nog helemaal kaal, maar et balkonnen,deuren en terras

Ik ben pas net begonnen, laat dat duidelijk zijn

Picture2.png

Picture1.png

Bewerkt: door RoyBoow

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1370582

Het idee is goed, een goede tip is dat je de deuren en ramen naar binnen 'duwt'. In 3Ds max heet die optie extrude, weet niet hoe die in sketchup heet.

De bedoeling is dat je uiteindelijk een heel stuk grond vol bouwt met gebouwen, wegen, natuur e.d.

Kun je dat goed met sketchup en kost dat niet te veel tijd ?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.