Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 128k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1380920
Hey, goed werk :tu:

Die ambulance is inderdaad niet goed, hij is te cartoony ofzo.

Die heli vind ik wel vet, SAPD word vervangen door CDCPD

TNX, moet ik je die helicopter toesturen?

Geplaatst:
comment_1381432

nou die autos zien er geweldig uit. Maar de ambulance vind ik niet zoveel aan. Hij is idd zoals blastov al zij te cartoonie. Als beste kan je een wat modernere pakken, het liefst zon ambulance met zon amerikaanse auto voorkant, die je in de jaren 70 zag rijden, want deze ambluance stamt af uit 1966 ofzo.

Geplaatst:
comment_1382985

helaas, maar ik vind die ambluance van die link toch nog te modern.

Ik ben even wezen googlen, en heb deze ambulance gevonden, Dit is dus wat ik in gedachte had.

hopelijk is deze mercedes ergens te vinden ;)

historie%20foto%20003%20groot.jpg

greetz. Tim

Geplaatst:
comment_1383807
helaas, maar ik vind die ambluance van die link toch nog te modern.

Ik ben even wezen googlen, en heb deze ambulance gevonden, Dit is dus wat ik in gedachte had.

hopelijk is deze mercedes ergens te vinden ;)

historie%20foto%20003%20groot.jpg

greetz. Tim

ik heb zo een beetje rondgekeken, maar ik kan niets vinden, maar mischien kan iemand de ambulance uit driver parallel lines converten naar GTA SA, dat is er ook zo een

Geplaatst:
comment_1384701

Dit is opzich mogelijk. Er zijn tools om models te rippen uit directx9 games. De ambulance moet wel wat aangepast worden zodat we geen copyright gezijk krijgen (zou wel niet< want niemand neemt modificaties serieus in de gameindustrie :puh:)

Geplaatst:
comment_1386485

eey allemaal,

wat vinden jullie hiervan... http://gta-worldmods.t-n-network.de/phpkit...;contentid=1844

te modern ofniet?

hij komt namelijk uit 1972-1977

alles wat nu replaced is:

boten: marquis

wagens: Broadway, Tornado, Washington, Linerunner, Greenwood, Jester, DFT-30, Sabre, Patriot, Sunrise, Towtruck, Stafford, Yosemite, Hustler, Feltzer, Elegy, Club

Motors: FCR-900

Vliegtuigen/Helicopters: Police Maverick

Bewerkt: door Yay__Creec

Geplaatst:
comment_1387146

dat gevechtsvliegtuig ziet er leuk uit. Maar MS is niet echt een spel om daarin oorlogs vliegtuigen te zetten. Je mag wel vliegtuigen erin zetten, maar dan alleen ter vervanging van een Passagiers vliegtuig, zoals de Shamal, e.d.

m.v.g.

Tim ;)

KUTGW

Geplaatst:
comment_1388255

wat dachten jullie dan van dit:

Desert Eagle vervangen door een verchroomde colt 1911 met lang magazijn (in het echt van 23 kogels ofzo)

en dan van de Colt 45 een Luger P08?

die werden veel in de mafia tijden gebruikt....

Geplaatst:
comment_1389285

kijk eens aan, een prachtige render van de suburbs, :D.

Het is stoer als je er een passende italiaanse naam ervoor uitzoekt. Zodat de naam ook legendarish is. :puh:

Ik ben btw benieuwd hoe dit allemaal eruit ziet met Lynx city, inclusief generics.

greetz. Tim

Geplaatst:
comment_1389595

oke tim zal ik doen,

maar mischien moeten we maar gwn die ambulance uit driver parallel lines halen en de skin anders maken.

ik heb nog steeds geen antwoord terug

Geplaatst:
comment_1389787

dat lijkt me een strak plan. Maar zal jij mij alvast het pakketje met voertuigen kunnen toesturen op MSN, :puh: vind ik altijd leuk om de nieuwe MS autos in MS rond te zien rijden, want ik heb al paths gemaakt :puh:

greetz. Tim

Geplaatst:
comment_1389831

Dat scoort dus zoiezio een 10 out of 10 op de geilheids schaal. Super hoe je al die losse shit tot één mooi geheel hebt kunnen fixen. Keep it up!!

:tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.