Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 126.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1760804

Hey,

vandaag ben ik er achter gekomen dat er op het moment een 3d exporter is voor 3ds max, om je models in GTA IV te zetten. Ik moet nog wel ff wat research doen en wat tutorials volgen om te kijken hoe het GTA IV modden precies werkt.

Of ik er uberhaupt tijd voor heb weet ik niet precies. Af en toe ben ik wel eens een dagje vrij, En die release van de tool waardoor je zegmaar zelf een soort COLLISION file voor in GTA IV kan maken, heeft mij extra geprikkeld om weer wat tijd te besteden aan mafia stories. Of in ieder geval proberen een deel ervan ingame te zetten.

Weet iemand hoe dit precies werkt, en hoe we dit kunnen toepassen. Ik moet ook nog even kijken hoe de lightning instellingen eruit zien. Mijn textures moeten ingame niet overkomen als plastic. Ik geloof dat de meeste lightning al wordt gegenereerd door de engine. Dus weet ik niet of het noodzakelijk is mijn models te prelighten. Wss zullen mijn models in GTA IV er ongeveer uitzien als in de ENB mod voor San Andreas.

greetz

Geplaatst:
comment_1763850

Laat het maar weten als je hulp nodig heb met mijn tools :) Ik kom niet heel vaak op het forum dus een pb is het makkelijkst ;)

Lightning is opzich niet nodig aangezien de engine dit inderdaad al zelf genereerd.

De russen zijn bijna klaar met hun tools, het is slimmer om die te gebruiken.

Bewerkt: door Shadow-Link

Geplaatst:
comment_1764829

@schadow: thankx voor je advies, weet jij zo of er een bepaalde website is om die russische tools te gebruiken?

@djaeo: MS had eerst een verhaal, maar dit wordt niet meer zo uitgewerkt. Tenminste heel misschien nog in de verre toekomst. Mafia Stories is inderdaad op dit moment een WIP mod voor GTA SA. En heeft een nieuwe stad helemaal gezet in een Mafia setting. Tot nu toe gaat het proces erg langzaam, voorlopig is het erg van belang dat het modelleer werk afkomt. Daarna wordt eventueel nog gekeken of we een verhaal eraan kunnen knopen.

mvg

Tim

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.