Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_407842

Dabeast heeft permissie gekregen van Mc-Kay.

Maar we gaan voor VC omdat de meeste modders niet sa hebben of er niet mee overweg kunnen.

Geplaatst:
comment_408837

Het gaat, probeer er even wat meer detail in te verwerken, dit is namelijk een beetje vrij simpel. Misschien kan je een apart platform maken waarop een heli kan landen en misschien nog een trappetje voor het deurtje.

Geplaatst:
comment_408843

Ik weet dat het simpel is, ik was ook nog maar net begonnen.

Maar dat van dat aparte heliplatform is wel een goed idee.

Ik ga eraan werken.

EDIT:

Ik ben bezig geweest om het wat beter te maken, en kijk eens aan:

24pa.jpg

Bewerkt: door mickey

Geplaatst:
comment_408900

k heb een ijzere pijp gemaakt, toen zag ik de ketting staan bij de post van roadrunner :):

ijzerepijp7xf.jpg

EDIT: ff knuppel bij gemaakt.

beetje rare texture mschn, maar dat kan natuurlijk altijd verandert worden :puh::

ijzerepijp33ey.jpg

ijzerepijp20vr.jpg

Bewerkt: door Crusader

Geplaatst:
  • Auteur
comment_408916

Info

In MS VC had Seashore nog 2 eilanden naast elkaar. Nu in MS SA heeft het gewoon één eiland, dat is het rechtereiland. Het linkereiland word geschrapt, de brug gaat tevens nu naar Crowning Hills. Omdat het eiland nog steeds erg groot is heb ik de lot verhuur in 2 delen gesplitst.

Vanwege de MS SA conversion worden de lots op dit eiand alleen nog maar in SA gezet. Als je toch nog lots voor dit eiland wilt maken dien je je opnieuw aan te melden voor MS SA, let er wel even op dat je die dan ook zelf in sa kunt zetten. Ook zijn de ID nummers gewijzigd, let daar even op.

Info

De lots worden vanaf nu gedaan door Tim, zie de post hieronder.

ID nummers

Hier kun je de ID nummers vinden van elke lod op Seashore.

Elke lod heeft 10 ID nummers, dat wil zeggen dat je COL bestanden van ogeveer 3000 poly's kunt maken.

Lot 1: 5050 t\m 5059

Lot 2: 5060 t\m 5069

Lot 3: 5070 t\m 5079

Lot 4: 5080 t\m 5089

Lot 5: 5090 t\m 5099

Lot 6: 6000 t\m 6009

Lot 7: 6010 t\m 6019

Lot 8: 6020 t\m 6029

Lot 9: 6030 t\m 6039

Lot 10: 6040 t\m 6049

Lot 11: 6050 t\m 6059

Lot 12: 6060 t\m 6069

Lot 13: 6070 t\m 6079

Lot 14: 6080 t\m 6089

Lot 15: 6090 t\m 6099

Lot 16: 7000 t\m 7009

Lot 17: 7010 t\m 7019

Lot 18: 7020 t\m 7029

Lot 19: 7030 t\m 7039

Lot 20: 7040 t\m 7049

Lot 21: 7050 t\m 7059

Lot 22: 7060 t\m 7069

Lot 23: 7070 t\m 7079

Lot 24: 7080 t\m 7089

Lot 25: 7090 t\m 7099

Lot 26: 8000 t\m 8009

Lot 27: 8010 t\m 8019

Lot 28: 8020 t\m 8029

Lot 29: 8030 t\m 8039

Voorbeeld:

Ik heb lot 15 en mijn lot bestaat uit 3 dff bestanden, dan gebruik ik: 6090, 6091 en 6092 voor mijn gewone objecten. En ik gebuik: 6093, 6094 en 6095 voor mijn LOD objecten.

Bewerkt: door Blaster27

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.