Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 126.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_329958

Ik kan binnenkort misschien wel als ik tijd heb een model maken, alleen ik denk niet dat ik een geschikt persoon ben voor jullie mod omdat ik namelijk niet een model in-game kan zetten... :N

Geplaatst:
  • Auteur
comment_329962

Ach, ik denk dat we dit systeem maar moeten aanpassen, een van de leiders kan zelfs geen model bugloos ingame zetten dus...

We kunnen gewoon afspraken maken dat de mensen die goed models in vc kunnen krijgen (zoals ik :engel: )

het voor de mensen doen die het niet kunnen :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_330303

Ja inderdaad, ik zou het er wel met de leiders over hebben, ik heb er ook geen problemen mee als ik models voor anderen in vc zet :)

Geplaatst:
comment_330343

Leuk die tekst op je eiland Blaster, die texture ziet er alleen wat vaag uit, misschien kan je hem ff wat groter op je model zetten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_330483

Ik vind hemzelf zwaar bagger, de texture op de sign, ik maak een nieuwe, over enkele dagen nieuwe screen :)

Bewerkt: door Blaster27

Geplaatst:
comment_330730
Ik vind hemzelf zwaar bagger, de texture op de sign, ik maak een nieuwe, over enkele dagen nieuwe screen :)

Ik raad je aan een texture te nemen waarbij het lijkt of het 1 plaatje is die op je tekst is gezet.

Zoals je bij die tekst die je net gepost hebt hebt zie je duidelijk dat de texture er zeg maar een paar keer opgezet is. Ik weet het, ik leg het een beetje vaag uit maar het is moeilijk onder woorden te brengen wat ik bedoel ;).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.