Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_443970
nice jub blaster.

ik moet ook maar weer met iets komen........

hmm

i dont have any ideas :-(

greets gybrus

PS: blast ga je de genericks ook converteren????

zoja wil ik wel helpen.

greeats gybrus

Converteren niet, we vervangen ze gewoon door de sa generics. Daar heb ik tevens ook hulp voor nodig (simpelweg de id en dff naam vervangen in de ipl)

Geplaatst:
comment_444001

ok op die manier

nou hier is dan het huisie waar jullie allemaal op hebben gewacht.

ik zeg niet waar het komt wel wat het is ><

het is een opslag ruimte met rechts boven een kantoor onder dat kantoor is een elektriciteits ding kan je niet bij binnnen moeten nog een paar dingetjes worden neer gezet en een hek eromheen naast dit gebouw komt mischien een normaal huis ik weet het nog niet in ieder geval al een screen

greets gybrus

mswarenhuis42zn.jpg

Geplaatst:
comment_444536

ja het idee nou eerder de vorm beetje van de godfather gejat de textuurs uit half life 2 en de boxen van

(nou nu komt het de reclame der reclames.) .:Gybrus Creations:. :puh:

ik ga der denk ik een plat dakje op doen.

greets gybrus

EDIT:

mswarenhuisfinal19ut.jpg

mswarenhuisfinal25ua.jpg

mswarenhuisfinal39xq.jpg

mswarenhuisfinal45pj.jpg

mswarenhuisfinal57oc.jpg

nou nou hij is af.

greets gybrus

Bewerkt: door gybrus

Geplaatst:
comment_444592

Gybus ik ben vereert! _O_

Dit vind ik nou het allermooiste gebouw wat je ooit heb gemaakt. De renders zien er ook toppie uit!!!!

:Y

alleen zal ik nog wel even kijken naar die rand van het dakje (met die rode stenen), die is een beetje wazig :engel:

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_444605

bedoel je dat kleine witte gebouwtje??

ene was denet effe aan het kijken hoeveel polys het is en wat zie ik .

9600 polys :cab:

nou 8000 polys gaat naar de boxen en de rest is van het huisje ....

best veel dus die box wordt een groep van 10 boxen ofzo en die plaats ik een paar keer in het gebouw..

greets gybrus

EDIT uhm ik probeer nu al de helemiddag men huisie ingame te krijgen maar het lukt gewoon niet eerst heb ik een grote onzichtbare muur.

dan doe ik wat blaster zij col III dit dat en nogwat.

dan is de onzichtbare muur buiten weg maar hij is er nog wel binnen kan iemand effe helpen ? alvast bedankt greets

Bewerkt: door gybrus

Geplaatst:
comment_444870
bedoel je dat kleine witte gebouwtje??

ene was denet effe aan het kijken hoeveel polys het is en wat zie ik .

9600 polys :cab:

nou 8000 polys gaat naar de boxen en de rest is van het huisje ....

best veel dus die box wordt een groep van 10 boxen ofzo en die plaats ik een paar keer in het gebouw..

greets gybrus

EDIT uhm ik probeer nu al de helemiddag men huisie ingame te krijgen maar het lukt gewoon niet eerst heb ik een grote onzichtbare muur.

dan doe ik wat blaster zij col III dit dat en nogwat.

dan is de onzichtbare muur buiten weg maar hij is er nog wel binnen kan iemand effe helpen ? alvast bedankt greets

Gewoon 1 box gebruiken en die dan via Max Scripts meerdere keren plaatsen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_445469

Gybrus, het ziet er fantastisch uit maar wat jij doet ois niet de bedoeling. Je moet een object niet 100x plaatsen en ook 100x ingame zetten. Gewoon 1x maken en 100x mappen met de Map IO.

Geplaatst:
comment_445598
Gybrus, het ziet er fantastisch uit maar wat jij doet ois niet de bedoeling. Je moet een object niet 100x plaatsen en ook 100x ingame zetten. Gewoon 1x maken en 100x mappen met de Map IO.

Dat was dus wat ik bedoelde :Y .

Geplaatst:
comment_445751

ooh ja ja dat heb ik al gedaan maar het is een soort gen voor mijn eiland er komen daar meerdere warenhuizen of storages wel anders maar grotendeel staan die dozen daar :puh:

ik ga me col prob es bekijken...

greets

Geplaatst:
  • Auteur
comment_451146

Ik heb er in totaal ongeveer 4 uur aan gewerkt om het rechtereiland van Seashore bugloos in MS SA te krijgen, hier het resuktaat:

Het linkereiland komt er tevens niet in.

Bewerkt: door Blaster27

Geplaatst:
comment_451182

Knap gedaan blaster, alleen zie ik op foto 1 toch nog wat water op het land. Ik hoop dat er snel weer

lots gehuurd kunnen worden, dan meld ik me aan ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.