Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_463859

Ik wil een paar bugs melden voor GTA: Mafia Stories v0.5.1 :sigaar:

  1. Bij het eerste eiland waar je begint zitten twee grote tonnen in het water en als je daar naar toe gaat word de grond doorzichtig. Plaatje
  2. Ook bij het eerste eiland bij een bruin gebouw waar je naar beneden kunt in het gebouw, in een paar gangen hangen lantaarnpalen door de grond. (Vlak bij het OIL bedrijf) Plaatje

Sorry dat ik niet de namen weet van de gebouwen en het eiland, want ik ben net nieuw bij MS. :$

:cya::cya::cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_464068

1. Ik vermoed dat de LOD van het eiland niet klopt.

2. Daar moet gybrus even naar kijken.

Bedankt voor het melden van de bugs. :Y

Geplaatst:
comment_464231

hey ik heb eerst gebrobeerd mee te modden maar daar wordt ik nie toegelaten dan wil ik maar beta tester worden als dat wel mag heb alle gta's die 3d zijn ;) en vind het echt tegek wat jullie doen _O_:*D dus please :$

Geplaatst:
comment_464556

Gybrus, twee buggie voor jou. Bij die garage Gybrus & co waar in de VC versie die wagens te koop stonden,

kan je het raam alleen zien van binnen, en niet van buiten. Je loopt dus tegen een onzichtbare muur aan

vanaf buiten gezien dan.

En de tweede is niet echt een bug, maar meer iets wat ik gewoon onrealistisch vind, namelijk in de soort legerbasis,

als je daar met de trap naar benenden gaat, is de vloer zo dun als een planer. Dat ziet er echt niet uit.

Greetz Wazuup

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
  • Auteur
comment_464663
Gybrus, twee buggie voor jou. Bij die garage Gybrus & co waar in de VC versie die wagens te koop stonden,

kan je het raam alleen zien van binnen, en niet van buiten. Je loopt dus tegen een onzichtbare muur aan

vanaf buiten gezien dan.

En de tweede is niet echt een bug, maar meer iets wat ik gewoon onrealistisch vind, namelijk in de soort legerbasis,

als je daar met de trap naar benenden gaat, is de vloer zo dun als een planer. Dat ziet er echt niet uit.

Greetz Wazuup

Die bovenste had ik ook al opgemerkd, wel raar in vc heeft wglassmash.dff aan 2 kanten glas in sa maar 1. We moeten dus simpelweg het object 2x plaatsen maar de ander 180 graden draaien.

Over die 2de bug is niet neer van toepassing. Aan II word niks meer hergemodelt aan elk lot is daar wel iets loos mar daar gaan we op seashore zeker aan werken.

Geplaatst:
comment_464873

Ik dacht, laten we weer lekker actief worden :puh: .

Ik heb nog steeds geen SA, maar heb alvast een gun gemaakt.

Een derringer :) :

http://i70.photobucket.com/albums/i81/jos1...ringerfinal.jpg

http://i70.photobucket.com/albums/i81/jos1...ingerfinal2.jpg

http://i70.photobucket.com/albums/i81/jos1...ingerfinal3.jpg

http://i70.photobucket.com/albums/i81/jos1...ingerfinal4.jpg

Het is mijn eerste ding dat ik met blueprints gemaakt heb.

Niet echt denderend dus :engel: .

Het is gemaakt uit 1 box (het geheel) en 2 cilinders (de loop).

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_465363

die lantaren palen heb ik al gezien....

map fout of de lantaren palen in sa zijn langer :puh:

vloer zag ik ook al....

dat vindt ik raar omdat die eerst 0,1 dik was ongeveer 10 cm..

als ik dat nu weer zou veranderen zal ik wel weer bugs krijgen en daar heb ik geen zin in..

ja dat gybrus en co ding dat is een fout van R* ik zal de dff wel opnieuw textureren....

voor de rest ja die bodem snap ik niet echt bij mij had ik dat niet....

greets

Geplaatst:
comment_465404

ey :*D ik heb hier ook paar vette wapens lijken me echt maffia wapens ;) dus vind wel vet als jullie die er in kunnen zetten dus een mes en een in plaats van AK ofzow en die ander als een van de handgunzzz :bonk: dus zeg maar wat je er van vind en als je ze vet vind maak ze dan voor gta ms he :bonk::puh:

and these mayby

post-33001-1152725482_thumb.jpg

post-33001-1152725937_thumb.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.