Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_473568
wat is het verschil tussen die kaart en de kaart op de eerste pagina ??

EDIT: en mag ik nu mijn lot terug of niet ??

Kees het verschil tussen die kaart is de URL, blaster host de kaart nu op zijn site inplaats

van dat hij is geupload bij imageshack.

kees1991, het kan zijn dat de desbetreffende leider van het eiland (in dit geval Tim). Niet zo snel reagert en\of de lijst update. Vanaf nu, als je een lot wilt huren en gepost hebt, mag je er gewoon meteen op bouwen als de lot vrij is dan is de kans toch 100% dat je die mag hebben.

Je mag hem dus hebben, als Tim dit leest zal hij de lijst wel updaten. Overigens zou ik je lot iets uitgebreider

maken. Maak bijvoorbeeld zonneschermen of afdakjes, want een gebouw dat alleen 90 graden draait is

natuurlijk niet echt interresant. Mvg, Wazuup :bier:

Geplaatst:
comment_477028

Mijn eerste ingame test van lot 8 op Seashore:

frontsideviewkg4.th.jpg insidech7.th.jpg

overvieweg3.th.jpg roofviewpr5.th.jpg

Dit is nog zwaar WIP, generic moet nog worden geplaatst, er moet meer getextuurd worden en trappen

moet ik er nog bij maken, zodat je van het ene naar het andere gebouw kan lopen over de daken.

Ik was het nog vergeten hier te posten,

Greetz Wazuup :bier:

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_477429

Misschien is een strijkijzer een goed idee.

Cool idee...

Gewoon dat je het wapen in een huis kan oppikken ofz...

Vraagje ?

Wat voor knife zit erin in MS.. ?

Jaaaah!

een strijkijzer, dat je die thuis kan oppakken van de strijkplank ofzo!

Zo eentje uit de oude tijd!! de mafia tijd!

Goed idee Damos!!

voorbeeld: oudstrijkijzerdp2.png

Geplaatst:
comment_477527

Mag ik lot 2 & 3? Wat vinden jullie van ''Capone Taxi's''?

Edit: Ik ben voorlopig twee weken offline ivm vakantie :)

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
  • Auteur
comment_478080

De 1ste vind ik niet heel mooi.

De 2de vind ik echt practig, de render spreekt me erg aan en vooral die GTA tekst ois chill.

Geplaatst:
comment_479096
Mijn eerste ingame test van lot 8 op Seashore:

frontsideviewkg4.th.jpg insidech7.th.jpg

overvieweg3.th.jpg roofviewpr5.th.jpg

Dit is nog zwaar WIP, generic moet nog worden geplaatst, er moet meer getextuurd worden en trappen

moet ik er nog bij maken, zodat je van het ene naar het andere gebouw kan lopen over de daken.

Ik was het nog vergeten hier te posten,

Greetz Wazuup :bier:

Dit is zo f*cking P0wnage KUTGW!!!!, alleen zal het leuk zijn als je de stoeptexture verandert naar een wat oudere, dat zal tof zijn!!,

(goede textures BTW!!!)

Geplaatst:
comment_479189

Laatst was ik erachter gekomen dat Seashore niet mooi staat bij Crowning Hills, omdat de vormen zo verschillend waren. Zo vinden ik en Blaster27 Crowning Hills niet echt een countryside, omdat het gewoon regelrecht verbonden moet zijn met een eiland, dus niet met een brug.

Hier heb ik wat tegen gedaan, Ik was op het idee gekomen om een soort hulp eiland te maken die tegen CH aan zit en mooi past in de vorm van Seashore. Het is wel niet regelrecht verbonden met seashore, maar omdat die afstand zo klein is het water eigenlijk gewoon een riviertje, waardoor het niet opvalt dat Hulp eiland een heel appart eiland is.

Ik heb wat geexpirimenteert, en ben op het idee gekomen van een speciale weg, Hier alvast een W.I.P. screen, hij is nu ongeveer 20% klaar:

chei1sn6.jpg

Je ziet inderdaad dat de weg een soort viaduct is die door de bergen loopt. De vorm zie je van dit eiland niet, maar dat komt omdat die nog niet af is.

More screens, SSAP!, (so soon as possible)

P.S. de gras texture word verandert ingame

Tim

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
  • Auteur
comment_479194

Tim, wow dat ziet er netjes uit.

Ik vind die beren erg mooi ge-smoothed.

Ook de weg met die muur erlangs is erg mooi.

Dan later nog even volgoien met generics en het ziet er dan fantasisch uit. :)

Geplaatst:
comment_479206
Laatst was ik erachter gekomen dat Seashore niet mooi staat bij Crowning Hills, omdat de vormen zo verschillend waren. Zo vinden ik en Blaster27 Crowning Hills niet echt een countryside, omdat het gewoon regelrecht verbonden moet zijn met een eiland, dus niet met een brug.

Hier heb ik wat tegen gedaan, Ik was op het idee gekomen om een soort hulp eiland te maken die tegen CH aan zit en mooi past in de vorm van Seashore. Het is wel niet regelrecht verbonden met seashore, maar omdat die afstand zo klein is het water eigenlijk gewoon een riviertje, waardoor het niet opvalt dat Hulp eiland een heel appart eiland is.

Ik heb wat geexpirimenteert, en ben op het idee gekomen van een speciale weg, Hier alvast een W.I.P. screen, hij is nu ongeveer 20% klaar:

*Plaatje*

Je ziet inderdaad dat de weg een soort viaduct is die door de bergen loopt. De vorm zie je van dit eiland niet, maar dat komt omdat die nog niet af is.

More screens, SSAP!, (so soon as possible)

P.S. de gras texture word verandert ingame

Tim

Mooi Tim, vet.

Heeft een beetje weg van de chinese muur :puh: .

Naja, ik ben blij dat de boel (iets) actiever word.

Ik wil even een oproep doen aan alles MS leden.

Gelieve overmorgen (dinsdag 1 augustus) om 7 uur PM (19 uur) online (op MSN) te zijn.

Dan zal er een vergadering gehouden worden.

Deze begint pas als Matiscus er is, zoniet, zal deze verschoven worden naar de dag daarna.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_479469

Deze screens zijn nog heel erg WIP. Dat kun je op deze screens goed zien. Maar zo krijg al wel een idee wat het gaat worden.

hiwip1qk6.jpg

hiwip2vv2.jpg

hiwip3xv5.jpg

hiwip4kb7.jpg

hiwip5xc7.jpg

hiwip6hn2.jpg

Update: total progress 40%, Ik heb de heuvels wat verandert en laten wat minder stijl en wild gemaakt, een deel is nu af.

hiwip7xp5.jpg

hiwip8es4.jpg

hiwip9as6.jpg

hiwip10qo4.jpg

hiwip11wa6.jpg

hiwip12jp2.jpg

P.S. dat witte is seashore. Omdat ik de .max niet helemaal goed kon plaatsen heb ik maar de IPL geimporteert met Map IO.

Bewerkt: door Tim

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.