Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_495837

In de tijd dat ik afwezig ben geweest heb ik eens nagedacht wat ik wil bijdragen aan de nieuwe MS. Mijn conclusie is geworden dat ik graag het hele vliegveld op mijn rekening zou willen zetten. Ik heb het er al even met DaBeast over gehad. Ik heb hiervoor al wat plannen gemaakt met behulp van de kaart. In de afbeelding hieronder ben ik ingezoomd op het vliegveld gedeelte van de kaart, en heb ik wat extra wegen erbij gephotoshopt. Het lijkt dus getekend, maar dat is het niet:

(Orgineel)

msairportmaphn9.jpg

Ten eerste de wegen; er is een snelweg om het hele vliegveld heen. Dit vond ik een goed idee omdat je vaak een ringweg om een belangrijke plek ziet. Verder zijn er ook twee taxi standplaatsen voor de main-halls. Je ziet drie parkeerplaatsen, de twee buitenste voor personenauto's en bussen, de middelste voor vracht. Aan de overkant van de weg is het vliegveld zelf. Er zijn twee main-halls, vertrek en aankomst en omdat ik het gewoon wel stijl vond hebben. Er zit namelijk ook een luchtbrug tussen de twee gebouwen. In het midden van die luchtburg zit de verkeerstoren, die hoog boven het vliegveld uit zal steken. Aan bijde main-halls zitten gates. Hieraan staan uiteraard de vliegtuigen. Verder zijn er drie start/landingsbanen. De rode vlekken zijn radarposten.

Graag hoor ik wat jullie van mijn ideeën vinden. Als men ermee akkoord gaat, zou blastov dan de wegen willen maken als op mijn ontwerp?

Keep it up :bier:

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_495876

Yo Wazuup echt, ik stel het zeer op prijs. Je hoeft niet bang te zijn dat de gebouwen te klein zijn Citá di Corruzione word echt bijna gemaakt op wereldstad groote.

En trouwens hoe heb je zo mooi die potlood lijn na kunnnen bootsen in photoshop, het lijkt net echt getekend.

Zelf ben ik het er ook niet zo mee eens met mijn gedeelte de vorm is goed. Maar het gedeelte heeft veel te grote lege vakken zonder wegen. Daarom ga ik denk ik daar ook wegen in maken. Natuurlijk worden die wegen niet 4baans, maar 2baans. Om het wat mafia mee te geven word het geen weg met strepen maar gewoon blank, (zonder strepen). Hiervoor zoek ik een geschikte steen texture en geen wegen texture.

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_496037

Hoeveel poly's denk je nou zelf? Nouja, ik zal het wel zeggen. De model heeft er nu rond de 524 poly's. Ik moet aleen nog maar 2 ramen maken en dan is hij klaar. Dus hij kan met gemak in GTA. Ik ge trouwens de col low-poly maken (duh :puh: ). Ook leuk dat jullie hem mooi vinden ^_^ .

Vriendelijke groeten,

DaBeast

Geplaatst:
comment_496044

Wazuup,

Jou plan lijkt me wel wat. Het vliegveld heeft wel wat weg van Vice City. Als het zo goed word als op het plan, dan zijn we binnen de kortste keren een degelijke total conversion voor San Andreas. Tevens zou ik ook even willen melden dat de mod mogelijk online en offline kan gespeelt worden. Ik ben namelijk een coder tegengekomen die bezig is met de multiplayer mod voor Mafia: Mafia MP. Als hij het werkend op Mafia krijgt, dan gaat hij het porten naar San Andreas voor onze mod. Tevens kan hij ook SCM, dus dat is ook al meegenomen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar: .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_496111

Wat een pwnde reacties worden hier gepost, whoei.

Wazuup, zwaar oentah idee van jouw, als ik ergens nog rekeing mee moet houden met betrekking tot de ondergrond en de omgeving van dat vliegveld moet je het maar ff zeggen.

Tim, Jouw eiland is inderdaad wat simpeler als de meine, daarom is het wel verstandig ja om er wat wegen bij te maken, doe ik ook.

Dabeast, MS: MP, pwnd. Door DaBeast: Klopt :Y .

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
  • Auteur
comment_496114
Ziet er goed uit maar wat te highpoly voor gta.

Uhm, Heb jij nooit low-poly cols in gti gemaakt ? :-(

Beesje, zwaar pwnd huisje, lekker veel detail..

Geplaatst:
comment_496115

Hee,

Ik had deze avond ff snel een mes gemodelleert voor in MS uit m'n kop, ik moet eerlijk zeggen datie er mooi uitziet. Ik heb hem al ingame staan, alleen moeten er nog wat kleine dingetjes aangepast worden:

zie screens:

==>Ik wacht op jullie reacties!<==

ingnewknifebetagb3.jpg

knife04op7.jpg

Geplaatst:
comment_496149
:duh: natuurlijk kan je dat. Dit mes is vervangen door de gewone knife uit GTA San andreas. BTW ik ben van plan het zo groot te houden. Mijn doel was een groter en bruter mes ;)
Geplaatst:
comment_496796

Mooi mes, aleen zou ik die nog skinnen, zodat je beter de vorm ziet.Ondertussen is mijn huisje af (het modelwerkt enigsinds). Nu aleen nog texturen en ingame zetten :klap: .

huisjefinalwiphz6.jpg

huisjefinalwip2ry0.jpg

huisjefinalwip3ao3.jpg

^Met dank aan Twenty Eyes die me geleert heeft hoe ik een mesh-error moest fixen.^

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar: .

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
comment_496842

Graag gedaan hoor Dabeast.

Ik vind dat het model erg veel detail heeft, zoals de dakgoten en waterpijpen.

Goed gedaan!

Het dak vind ik één van de mooiste dingen, de vorm is goed uitgewerkt en er is geen fout te zien.

Ik ben benieuwd wat voor textures je gaat gebruiken voor je huisje.

Bewerkt: door Twenty Eyes

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.