Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_518498

<< mededeling >>

Een lange tijd hebben we gewerkt met het leider, en onderleider schap systeem. Maar dit leverd natuurlijk allemaal ruzie op van wie meer doet, en wie dus hoofdleider mag worden, of onderleider. Hieronder lijd MS ook.

Daarom is nu officieel het crew systeem uitgevoert, ik zal het even samenvatten:

Er zijn dus geen leider of onderleider rangen. Er is een crew die alles samen bespreekt, die crew bestaat uit 4 mensen. Er komt ook een groep leden. Dit zijn gewoon leden, die gewoon lots maken enzo. Natuurlijk mogen deze via een poll ook meebeslissen.

Het Crew systeem word niet gewijzigt, er is eenmaal bepaald wie in het crew systeem komt, en wie als lid komt. Dus er komen geen veranderingen in de crew!

Voor meer informatie check het leden topic:

Tim

----

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
  • Auteur
comment_518561

Paar mededelingen,

- Het word vandaag nog mogelijk om lots te huren en te maken.

- MSv0.6.2 komt er bijna aan.

- Paths in MS worde geen probleem.

- Vanaf nu gaan we werken met een Crew (zie post hierboven).

Geplaatst:
comment_518651

Het is weer de hoogste tijd voor wat screens. Check deze renders van mijn trap naar het strand.

cdcbs2le9.jpg

cdcbs3nt6.jpg

cdcbs4yb4.jpg

cdcbs5it2.jpg

nouja zeg maar wat je ervan vind :-( , natuurlijk komt er wel een hekje om die trap heen binnenkort

Geplaatst:
comment_518731

Deze mod is reeds helemaal overnieuw gestart, omdat alle models en eilanden crap waren. Dus voorlopig zullen we hier niet klaar mee zijn. De reden dat jij de ledenversies niet mag downloaden is omdat anders de verrasing eraf is. Leden hebben die versies wel nodig om hun models ingame op het eiland te zetten. Maar voor niet leden is het nog geheim!

Geplaatst:
comment_518860

Even een hele kleine nutteloze update waar ik tien minuutjes aan gewerkt hebt, MS billboards voor lang snelweg en vliegveld :-(

clayrender2yv1.jpg

Die lampen moeten 's nachts aan met 2dfx :-( Verder heb ik binnenkort wat opdrachten voor photoshoppers om de borden mee te vullen.

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_518906

Geweldig Blastov.

Het ziet er prachtig uit, dit is een stukje detail wat de mod niet kan missen.

Ga zo door iedereen! (ik kan niet wachten tot de mod uit komt :puh: )

Edit door DaBeast: Je kan het versnellen door te joinen ;) .

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
  • Auteur
comment_518924

MSv0.6.2 is uit voor de leden. :)

Ik raad je aan Stap 3 in de readme goed door te nemen.

Als je .1 wilt upgraden naar .2 moet je het volgende doen:

MSv0.6.2 downen.

Naar de map root gaan van MSv0.6.2 en al die dingen vervangen in je sa map (waar dus MSv0.6.1 op staat).

capblue.txd vervangen in de player.img.

Die 64 nodes bestanden in de gta3.img verwijderen. (voor meer info zie Stap 3 in die readme)

Ik heb dit niet getest maar het zal moeten werken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_519353
Ziet er gruwelijk goed uit mischien kan je met 2dfx(of hoe dat heet) ook nog water uit dat monument laten komen.

Dat is bijna onmogelijk, dat valt niet eens onder 2DFX.

Dat mot denk ik gescript worden als het ook maar mogelijk is.

klupt het trouwens dat er helemaal geen 2dfx voor sa gemaakt kan worden ?

Door DaBeast: SA heeft zeer zeker 2DFX, aleen is die wat moeilijker te maken dan in VC ;) .

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
  • Auteur
comment_519406

Dabeestje, SA heeft ook 2DFX lieve schat. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat 2DFX in SA nog niet te modden is, volgens mij dan.

Oja, weer 3 pwnd screens,

Ik ga binnenkort een begin maken om mafia (= un spel) de map te converteren naar sa.

Het kost echter veel en dan ook echt veel tijd want het moeilijkste van allemaal is om allemaal delen te krijgen van 256x256 en die nog eens in de straal van 256 krijgen en dan ook nog is al die bmp's handmatig zoeken en toevoegen aan un txd. Maar niets is mogelijk, allus kan. Mij is uiteraad gelukt, kan ook niet anders bij zo'n pwnage modder als mij. Nouja hier zien zij dan:

Je kunt op de screens zien dat er op 1 achtelijke bug na alles klupt.

mafia1.jpg

mafia2.jpg

mafia3.jpg

Voor de mensen die dit hele lul verhaal niet hebben gelezen, dit heb ik dus niet zelf gemodelt maar is uut het spel mafia.

Ik heb trouwens wel hulp nodig want dat gaat mij nooit lukken in mijn eentje, laat staan dat ik er zin en tijd voor heb. Dus we moeten er echt zeker van zijn dat we mafia in ms willen hebben, ik hoop iig aan 't einde van de herfstvakantie Little Itally ofzo iets dergelijks in ms\sa te hebben.

Dit is btw ongeveer 1\1000 van de map. Kun je nagaan hoe grut ut is. (De map is in totaal aprox 3000 x 5000 = 3km bij 5km) (sa is dacht ik 16.000 x 16.000) (ofwel de map is ongeveer even grut als vc).

Bewerkt: door Blastov

Geplaatst:
comment_519644

Blaster het ziet er weer goed uit, maar kan je aub eerst even dat onderste deel van je eiland moddelen zodat ik met het vliegveld kan verdergaan? Nu weer even naar wat simpele opvulling van het eiland:

billboardsqy8.jpg

billboards2pb7.jpg

Simpel, niet moeilijk, maar wel effectief :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.