Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_552752

hallo,

Hmmm je hebt gelijk maar Bradley kan het nog niet in een moddel naaien..

Hij is namelijk een belangerijk iets in zijn tut vergeten.(waardoor je het moddel dus niet ziet.)

Grats,Gybrus

Geplaatst:
comment_553144

Beste mensen,

Ik ben nu klaar met het industriegebied, natuurlijk zitten er wat bugs in. Ik ga vanaf nu beginnen aan de haven. Deze word erg groot en neemd een groot deel in beslag van het industrie gebeid. De lots tussen de industriegebeid straten zijn geschikt voor fabrieken (natuurlijk ook verlaten fabrieken), daaromheen ook.

post-3-1165066815_thumb.jpg

post-3-1165066829_thumb.jpg

post-3-1165066885_thumb.jpg

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_553248

@Tim: Omg Tim, hoe krijg je het voor elkaar om een leeg eiland te maken die gelijk al een mafia sfeer uitstraalt. Het ziet er erg goed uit, vooral die stoep texture heb je goed uitgekozen. Ik ben benieuwd naar je haven, ga zo door jongen! @LivingMyLife: Goed zo jongen, ik hoop snel mooie screens van je te zien.

Trouwens DaBeast, je weet wat de gevolgen zijn als je dit weekend geen updates van je lot laat zien he? :7

Geplaatst:
comment_553291

hoi. ik heb deze link al eerder gepost. maar toen heeft er bijna niemand ze gezien. dus drm zet ik ze hier nog een keer neer.

http://rapidshare.com/files/4916371/textures.rar.html

het zijn textures uit het spel warock. dit is een oorlog spel maar de textures zijn heel goet te gebruiken voor mafia stijl.

Geplaatst:
comment_553350

vraag he mijn lot moet een winkelcentrum zijn ,, nu lukt het me wel om te maken heb ontwerpen klaar kan winkels ook maken maar alle accesoires kan ik niet maken halen we die gewoon uit san andreas?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_553460

Nouja, van mij hoef je niet een winkelcentrum te maken. Maar zoals je mischien hebt opgemerkt zit er een garage van 3 verdiepingen naast je lot. Maak daar dus goed gebruik van ga daar dus geen huizen bouwen ofzo. De kant van de garage waar je lot zit, zit ook een uitgang.

Geplaatst:
comment_553891

Dubbelpost, had iemand maar moeten reageren :sigaar: Het eerste object op het vliegveld is nu een feit:

Ingame:

helideck01rk3.jpg

3dsmax:

overviewvw6.jpg

Zoals je kunt zien is het dus een helicopter platform. Ik heb geen alfa's gebruikt, dus de rekken aan de zijkant zijn helemaal in 3d (dff telde 5000 polygonen). 's Nachts gaat de 2dfx aan in de hoeken van het platform. Ik ga de trap aan de zeikant nog even hertexturen. Bars maar los zou ik zeggen :sigaar:

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_554269

Ik wil weten wat voor auto stijl jullie willen in MS. Ik vind dat SA style auto's meer waarde aan de mod toevoegd. Ik vind dat RL auto's niet echt in een game als San Andreas passen. Dus wil ik van jullie weten wat ik voor auto's moet maken.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_554696

dit ziet er werkelijk top uit :D

Edit door DaBeast: Closed wegens antibump/antispam :slotje: .

Bewerkt: door DaBeast

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.