Geplaatst: 12 januari 200619 jaren comment_313652 Zouden jullie mijn signature willen raten? Hij is gisteren gemaakt door Froodooo en ik ben hem erg dankbaar. Maar nu wil ik graag weten wat jullie er van vinden. Zouden jullie dan ook willen zeggen wat er aan kan verbeterd worden voor eventuele verandering die volgen. Bedankt.
Geplaatst: 12 januari 200619 jaren comment_313653 Het ziet er een beetje onduidelijk uit alsof er een witte laag boven zit,, En wel leuke tekst maar bijna niet leesbaar door die witte waas erover. Een 7/10 Bewerkt: 12 januari 200619 jaren door Achille
Geplaatst: 12 januari 200619 jaren comment_313655 Ik vind hem wat vaag, en onduidelijk. Ik vindt de voorwerpen niet matchen bij de achtergrond. Misschien had de achtergrond in tech style gekunt. Niet die brushes, maar puur tech. Ik kom niet hoger dat een 6.5 Bewerkt: 12 januari 200619 jaren door Froop
Geplaatst: 12 januari 200619 jaren comment_313975 Ik vond die die Froodooo had gemaakt wel mooier ja... Ik bedoel voordat jij het wat "meer belicht" had...
Zouden jullie mijn signature willen raten?
Hij is gisteren gemaakt door Froodooo en ik ben hem erg dankbaar.
Maar nu wil ik graag weten wat jullie er van vinden.
Zouden jullie dan ook willen zeggen wat er aan kan verbeterd worden voor eventuele verandering die volgen.
Bedankt.