Geplaatst: 12 januari 200619 jaren comment_313778 Volgens mij kun je gewone savegame's wel laden met Noobmode (Geen ervaring met Noobmod). Anders is er vast wel iemand die in de savegame aanvraag eens noobmode gebruikt heeft. Ik kijk wel ff voor je. Ik hoop dat je de savegame nog kan downloaden. Hier (klik) kun je een savegame met n00bmod downloaden. Succes. Bewerkt: 12 januari 200619 jaren door Ruurd31
Geplaatst: 12 januari 200619 jaren comment_313886 Volgens mij kun je gewone savegame's wel laden met Noobmode (Geen ervaring met Noobmod). N00bmode vervangt de Main.Scm en American.Gxt als je de Main.scm vervangt moet je ALTIJD een New Game starten maar er zullen wel mensen die met noobmode een verre savegame hebben ik weet alleen niet wie !
Geplaatst: 17 januari 200619 jaren comment_317892 Is er ook een savegame voor de noobmode. op www.gtagames.nl kan je je save games met noobmode vinden p www.gtagarage.be kan je je save games met noobmode vinden ze lijke zo hard op elkaar je kan ze bijna niet uiteenhouden
Is er ook een savegame voor de noobmode.