Geplaatst: 13 januari 200619 jaren comment_314466 Als je een missie voltooid Krijg je kort een achtergrond deuntje Maar nu wil ik wel eens weten wat voor Muziekje dat is ! Ik vind het namelijk wel een grappig deuntje !
Geplaatst: 13 januari 200619 jaren comment_314888 Je zou kunnen proberen de cd erin te stoppen en hem te openen met windows media player. Bij Vice City kreeg je dan al dat soort muziekjes en geluiden van cutscenes. Ik weet alleen niet of het ook bij gta III werkt, maar proberen kan geen kwaad.
Geplaatst: 13 januari 200619 jaren comment_314901 Duw hem in je DVD-speler, en spoedig zul je het vinden. Misschien kan je het zelf opnemen met een programma?
Geplaatst: 14 januari 200619 jaren comment_315046 Ik heb hem. PM me maar. (of als je het zelf wilt doen, doe dit: Doe de GTA3 PLAY cd in de drive Ga naar deze computer Verken de GTA3 PLAY cd Ga naar Audio Zoek naar het muziekje "Miscom" Dat is hem)
Geplaatst: 14 januari 200619 jaren Auteur comment_315063 Oke,maar ik bedoelde eigenlijk Dat dat deuntje uit een bestaand liedje komt Ik heb het nl. als eens gehoord op de radio
Als je een missie voltooid
Krijg je kort een achtergrond deuntje
Maar nu wil ik wel eens weten wat voor Muziekje dat is !
Ik vind het namelijk wel een grappig deuntje !