Jump to content
Geplaatst:
comment_24320

Wat vinden jullie van breakdance¿? Ik zit zelf op Breakdance en vind het daarom natuurlijk hartstikke leuk. Ik zit er nu 1½ jaar op en ik ben van plan er nog vele jaren mee door te gaan.

Bewerkt: door Pete-R

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_150303

De breakdancers uit Frankrijk zijn ook vaak heel erg goed. Ze zijn heel sterk en hebben heel erg veel techniek en lenigheid. Ik heb Zaterdag een battle en dan komen er nog een heleboel foto's hier en als het even meezit misschien ook nog wel een filmpje dat ik aan het breakdance ben.

• 6 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 6 maanden later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_471229
Breakdance is echt vet mijn vriend is een van de beste breakdancers van roosendaal 8)

Mag ik dan zijn naam weten, want ik kom zelf uit Rucphen en train met alle breakers uit Roosendaal

Ik zou er zelf heel graag op willen, het is vet om te zien en om te doen denk ik ook, Breakdance lijkt wel wat op de sport Capoeira, een Braziliaanse sport

Ik heb zelf ook les gehad in Capoeira. Capoeira is inderdaad een dansstyle dat gemixd is met breakdance.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.