Geplaatst: 14 januari 200619 jaren comment_314940 ik heb een paar dagen geleden besloten om een total conversion mod te gaan maken ik gebruik daar san andreas voor ik heb al een kaart gemaakt : legenda : kavelverhuur : leiders peter99 leden kees1991 ssx-breaker (moet nog denken) david ik zoek ook nog wat leden die willen meedoen alvast bedankt Bewerkt: 23 februari 200619 jaren door peter99
Geplaatst: 18 februari 200619 jaren comment_342536 ja sorry van mijn uitval. goet gemaakt dat eiland echt super Blaster27 ik vind hem geweldig k weet niet wat peter er van vint want hij is er mooit maar hij sal het ook vast wel cool vinden. kunt u hem uploden so dat ik kan kijken of ik het ingame kan setten???
Geplaatst: 18 februari 200619 jaren comment_342582 nouw het eiland is al klaar nu moet het weg net nog de gewouwen moeten geplaatst worden en mischien gemaakt?? dat moet er nog met de txd files wat gebuuren en de csm moet ook nog dus t is nu mischien 10% ?? klaar wat het belangerijkste is er al een mooi eiland Bewerkt: 18 februari 200619 jaren door kees1991
Geplaatst: 18 februari 200619 jaren comment_342599 gfd post hier aleen wat als je wat nutigs te posten hebt ik heb dislexie dus die speling fouten kan ik niks aan doen ja !!! Je hoeft niet zo bot te reageren, hoe weet ik dat nou? Even kom ik hierop terug. SSX Breaker, ik vind eht serieus onnodig om op iemands spellingsfouten te gaan letten, zo kan je iedereen op het forum wel even nagaan of zijn spelling klopt, bovendat lijkt jou post meer op een spam post, dan op een normaal ontopic bericht. ------------------------ Blaster, het eiland ziet er netjes uit, ik ben wel benieuwd wat je eindresultaat is. En hoeveel polys telt het eiland nu? @kees19, wanneer je alleen nog maar een eiland hebt ben je zeker nog niet op 10%, kijk naar GTI. Zij zijn al bijna een jaar bezig en hebben ong 20% volgebouwd met maar 4 missies. Dus 10% lijkt me erg overdreven.
Geplaatst: 18 februari 200619 jaren comment_342609 Eerder iets van 0.5% Het eiland heeft iets van 450 poly's
Geplaatst: 19 februari 200619 jaren comment_343003 @SSX: Kees heefd dit al een 100000 X gepost als mensen zijden dat hij spellingsfouten had. Ik vind dus dat kees gelijk heeft. --------------------Ontopic------------------------- @Blaster:Mooi eiland man . Begind al vorm te krijgen,deze mod. Greetz
Geplaatst: 19 februari 200619 jaren comment_343180 @Kees1991, sorry dat lees ik nu pas. Op de eerste pagina. @dabeast: 100000 X , het was maar 1 keer. @Big Smoke: Nee, dit viel heel erg op. Vandaar.... maar ik heb het nu gelezen op de eerste pagina dat hij dislexie heeft. SSX-Breaker.................
Geplaatst: 19 februari 200619 jaren comment_343412 Ik heb vandaag niks aan het eiland gedaan, gister nog wel Ik heb een groot deel van de wegen al af en al een klein stukje met het mapwerk Screenie:
Geplaatst: 20 februari 200619 jaren comment_343685 siet er echt top uit man echt vet. aleen hoe ga je dat doen met die brug?? dat lijkt mij wel lastig t is mischien makelijker om 1 tunel te maaken en 1 brug??? btw ik verfeel mij nu en de hele vakantie ook nog wel. dus wat kan ik nu alvast doen voor deze mod??? Bewerkt: 20 februari 200619 jaren door kees1991
Geplaatst: 21 februari 200619 jaren comment_345065 Het kost echt heel veel werk, daarom zou ik graag willen dat jullie een neiuwe lot kaart maken met wat minder wegen en niet zo'n eentonige vorm, gelieve de vorm wel zo houden als hij is
Geplaatst: 22 februari 200619 jaren comment_345217 ok daar kan ik wel mee besig gaan welk deel van de wegen heb je al af??? Bewerkt: 22 februari 200619 jaren door kees1991
Geplaatst: 23 februari 200619 jaren Auteur comment_346116 Welke programma' er gebruikt worden.Wat je precies in je stad wilt hebben. (en hoe) Wie wat doet (bijv. ik doe iets, en jij doet iets etc.) Een kaart (met als bestaande eilanden van SA erop) plus die van jou. In welke richting het eiland komt. (bijv. boven las veturas) GAAT HEEL SAN ANDREAS WEG? ZOJA, DAN IS E EIGENLIJK NIKS MEER AAN. SSX-Breaker....... progamma's : sketchup 3ds max 7 zmodeler in de stad : veel maak maar wat het eiland komt iin de richting van LV gta sa gaat niet weg
ik heb een paar dagen geleden besloten om een total conversion mod te gaan maken
ik gebruik daar san andreas voor
ik heb al een kaart gemaakt :
legenda :
kavelverhuur :
leiders
peter99
leden
kees1991
ssx-breaker (moet nog denken)
david
ik zoek ook nog wat leden die willen meedoen
alvast bedankt