January 14, 200620 yr vraagie voor gta san andreas op de ps2 wil ik cheats invoeren en dat lukt wel maar wat bedoelen ze met sqauere, cirkle en triangle wat moet ik doen bij deze doen?
January 14, 200620 yr Square = vierkantje Cirkle = rondje Triangle = driehoekje Je moet de codes gewoon tijdens het spelen in drukken Dit staat hier btw helemaal verkeerd >>> Door GTA-Sheep: Inderdaad. Topic verplaatst<<<
January 15, 200620 yr dat is cker dom ze hadden ook gewoon plaatjes kunnen zetten in de vorm van driehoek enzo
January 15, 200620 yr dat is cker dom ze hadden ook gewoon plaatjes kunnen zetten in de vorm van driehoek enzo Waarschijnlijk heeft ie het op een engelstalige site gelezen en engelsetaligen weten wel wat het engelse woord(en) voor "vierkantje" of de andere symbolen zijn
January 15, 200620 yr dat is cker dom ze hadden ook gewoon plaatjes kunnen zetten in de vorm van driehoek enzo als ze het gewoon typen dan gaat het een stukje sneller !
vraagie voor gta san andreas op de ps2 wil ik cheats invoeren en dat lukt wel maar wat bedoelen ze met sqauere, cirkle en triangle wat moet ik doen bij deze doen?