Geplaatst: 31 augustus 200420 jaren comment_24401 Death Row Records recently confirmed Dr. Dre's "Let Me Ride" and "Nuthin' But a G Thang," as well as Snoop Dogg's "Gin & Juice" for San Andreas' soundtrack. Dit betekent dus dat Dr. Dre en Snoop Dogg, de soundtracks gemaakt hebben.
Geplaatst: 31 augustus 200420 jaren comment_24426 Death Row Records recently confirmed Dr. Dre's "Let Me Ride" and "Nuthin' But a G Thang," as well as Snoop Dogg's "Gin & Juice" for San Andreas' soundtrack. Dit betekent dus dat Dr. Dre en Snoop Dogg, de soundtracks gemaakt hebben. gemaakt hebben volgens mij lees ik dat ze hun nummers erin hebben toegevoegd, niet dat ze die Soundtracks hebben gemaakt dat doet volgens mij R*
Geplaatst: 31 augustus 200420 jaren Auteur comment_24437 Snoop en Dre hebben de songs gemaakt R* heeft de SA Soundtrack er alleen als naam aan verbonden
Geplaatst: 31 augustus 200420 jaren comment_24447 Snoop en Dre hebben de songs gemaakt R* heeft de SA Soundtrack er alleen als naam aan verbonden Oke dan weet ik genoeg
Geplaatst: 31 augustus 200420 jaren comment_24472 Ik vind dit echt heel goed nieuws!! :rolleyes: wordt alleen maar beter en beter!!
Dit betekent dus dat Dr. Dre en Snoop Dogg, de soundtracks gemaakt hebben.