Jump to content
Geplaatst:
comment_315678

Hey,

WAARSCHIJNLIJK heb ik een nieuwe EE ontdekt, hij heeft te maken met Area 51.

Lees eerst dit:

De geschiedenis van Area 51:

Area 51 is een top-geheime militaire basis van de Amerikaanse luchtmacht en is gelegen in de Nevada woestijn ten noorden van Las Vegas. Area 51 werd gebouwd in 1955 als een testgebied voor het pas ontwikkelde U2 spionagevliegtuig. Dit vliegtuig werd onder andere ingezet tegen de Sovjet-Unie. Vanuit dit vliegtuig werden op grote hoogte foto's gemaakt. Maar het neerhalen van één U-2 (met piloot Gary Powers) deed de Amerikanen beseffen dat het niet meer verantwoord was om deze vluchten voort te zetten.

Bron alles klik

Lees nu dit:

Vanaf 1955 werd Area 51 voordurend uitgebreid en gebruikt voor de ontwikkeling van verschillende BLACK PROJECTS. BLACK PROJECTS bestonden uit de ontwikkeling en uittesting van nieuwe geavanceerde militaire vliegtuigen, zoals de A-12 "Blackbird", de F-117 "Nighthawk" Stealth Fighter en de B-2 Stealth bommenwerper. Andere Black Projects zijn onlangs in de openbaarheid gekomen, zoals de Aurora Stealth straaljager met z.g. scramjet technologie. Hierdoor is het voor Aurora mogelijk snelheden te ontwikkelen die voor gewone militaire straaljagers onmogelijk zijn. Onbemande vliegtuigen worden ook op dezelfde basis uitgetest. De basis wordt constant bewaakt en is moeilijk toegankelijk.

De basis is in het verleden door UFO-aanhangers vaak genoemd als locatie waar de Amerikaanse overheid buitenaardse intelligente wezens verborgen zou houden, maar van enig bewijs over het in bewaring hebben van vliegende schotels met ufonauten is nooit iets gebleken. Het is wel zo, dat niet-geïndentificeerde vliegende objecten later de militaire versies van de Stealth-vliegtuigen bleken te zijn, zoals de F-117 Nighthawk.

De basis is ook gebruikt om top-geheime militaire projecten en hardware (zoals satelliet-onderdelen) te begraven. Hierdoor wilde men voorkomen dat deze projecten zouden uitlekken. Zie daarvoor de pagina over Big Bird.

lees het nu nog eens :puh: . Zie je die caps lock letters: "Black Projects" En denk nu eens aan die missie die je voor die Hippie moest doen die heette?.......Juist "Black Projects"

Nou even duidelijk zijn:

Vraag 1: is dit een verwijzing naar Real life?

Antw 1: Ja, want het is in Real life ook en ingame dus is het een verwijzing naar Real life.

Vraag 2: Is het een mopje van R*?

Antw 2: Ik denk dat ze het express erin hebben gedaan om een EE te vormen, je kan er niet om lachen maar ze hebben het wel op zettelijk gedaan.

Bron alles klik

En niet net doen dat het niet een EE is! dus ook niet jaloers worden :puh:

( ps: ik heb op gtafora de zoekfunctie gebruikt )

Als je zegt dat het al bekend was laat dan de link zien, heb je die niet dan beschouw ik het als: door mij gevonden

Greets Grove St.

©Copyright: Grove St. alle rechten voorbehouden 2006

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_382032
Zoals al eerder te lezen was in dit topic is men (het forum -Grove St. ^_^) het nu eens dat dit inderdaad geen EE is, lees anders voor je post ;)

Heb ik gezegt dat ik het geen EE meer vond dan :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_382203

laat het topic nu maar rusten, ik probeer dit topic net te vergeten. Ook al is het geen EE, het is wel leuk gevonden. :engel:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.