Geplaatst: 31 augustus 200420 jaren comment_24558 Plaats hier je lollige/leuke bugs van Vice City. Zoals dit, niet echt een bug maar gewoon een foutje.. Hier zie je een paal, recht voor de deur. Hier zie je ineens geen paal meer.
Geplaatst: 31 augustus 200420 jaren comment_24563 Screenshot komt later, ga eens in die grote trap om naar de heli te gaan in de mainson, daar zie je dat er geen dak is, buiten wel.
Geplaatst: 14 september 200420 jaren comment_27945 Dit misschien ook? Lol uitgroei! Inderdaad ik denkt dat dit aan je p.c ligt en dan met name je video kaart! :lol:
Geplaatst: 15 september 200420 jaren comment_28092 heee...ik had al eens zo'n topic geopend(maar dat werd volkomen genegeerd) het grote bug topic maar ik heb ook een bug ontdekt: als je op het dak van ammunation downtown bent,moet je naar rechts lopen(richting prawn) daar moet je naar beneden springen(dan ben je op een "uitsteeksel" van een gebouw) dan loop je verder op de bruinachtige ronde en dan kom je een ander,lager, gebouw tegen als je op die zijn verhoog springt moet je naar het einde van het verhoog lopen en daar ergens kan je gewoon in de muur lopen (sorry heb geen screens)
Plaats hier je lollige/leuke bugs van Vice City.
Zoals dit, niet echt een bug maar gewoon een foutje..
Hier zie je een paal, recht voor de deur.
Hier zie je ineens geen paal meer.