Jump to content
Geplaatst:
comment_317131
Volgens het Engelse magazine PSM heeft iemand van Rockstar gezegd dat de volgende Grand Theft Auto game voor de PS2 , zich zal gaan situeren in Europa. Niet één, maar maar liefst zes Europese steden zouden in 'Grand Theft Auto 4' van de partij zijn. Het spel wordt eind dit jaar exclusief voor de Playstation 3 verwacht en zal op de E3 uit de doeken gedaan worden.

De next-gen GTA zal volgens PSM een launchtitel voor de Playstation 3 gaan worden. Omdat er sinds GTA3 elke twee jaar een volledige nieuwe GTA is verschenen, is een release eind dit jaar volgens PSM zeer waarschijnlijk. Wij nemen vooralsnog de geruchten met een korreltje zout, al zouden we een Europese setting voor de verandering zeker niet erg vinden!

Bron: www.arena51.be

Het vet aangeduidde moet volgens mij PS3 zijn. :schater:

Bewerkt: door VforV

• Reacties 106
  • Bezichtigingen 7.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_317888
Je vergeet wel dat er op de ps3 blue ray disks kunnen gedraaid worden, daar kan volgens mij wel 20 gb ofzo op!

Dus dan zou hij het best kunnen halen. :D

Ik dacht altijd dat er +/-50 gige op kan. Anyway venetië lijkt me helemaal niks. De grachten zijn daar vrij dun en als je daar met je speedie door moet dan sta je zo in de fik.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_317964
Ik geloof er niet veel van ! ZIE VOLGENDE ZIN VOOR REDEN.

Reden : De PS2 kon GTASA ''kantjeboordje'' aan,en de volgende GTA zal wellicht veel mooiere graphics hebben.Als dat zo is dan kan de PS2 dat zeker niet aan !

Ik zei er toch bij dat PS2 waarschijnlijk PS3 moest zijn? :ch:

De schrijvers van dat artikel zijn ook maar mensen zoals u en ik, die wel eens een foutje maken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_317978
Ja inderdaad! Venetie met die dunne grachten heb je wel gelijk in M-92! We zullen het nog wel zien, maar een stad in italie zou wel vet zijn!

Of Parijs, waar al die chauffeurs zo roekeloos rijden. ^_^

Geplaatst:
comment_318138

Die stond ook samen met een Italiëaanse stad in mijn lijstje.

Barcelona is ook wel hip :)

Zelf ken ik Barcelona niet echt, maar ik denk dat ze eerder Madrid doen.

Maar nogmaals. Mischien zijn we veel te optimistisch en wordt het qua opervlakte ¾ van SA, ik meen ergens gelezen te hebben hier dat Sam Houser (of zoiets) had gezegt dat de opervlakte van SA echt het maximum was van wat ze wilden gaan. Dus dat ze simpelweg niet meer wilden bouwen. Hij zij ook dat de volgende GTA een stuk kleiner zou worden dan SA.

Maar waarschijnlijk wordt het vooralsnog groter dan VC.

Bedenk nog wel dat het hier om een gerucht gaat.

Bewerkt: door bigG

Geplaatst:
comment_318187

Ik vind het beetje onlogische klinken... Op de PC versie gaan we dan meer of 40GB moeten vrij hebben. Ik denk dat het nog steeds Londen word. Dan hebben ze alle steden in 3D gemaakt. Dat vind ik toch nog iets logischer. 6 steden is teveel. En ik denk zelfs dat dit nooit gekomen. Ik kan wel mis zijn...

Maar ik denk het niet.

Greetz Matiscus. :bier:

Geplaatst:
comment_318188

Die stond ook samen met een Italiëaanse stad in mijn lijstje.

Barcelona is ook wel hip :)

Zelf ken ik Barcelona niet echt, maar ik denk dat ze eerder Madrid doen.

Maar nogmaals. Mischien zijn we veel te optimistisch en wordt het qua opervlakte ¾ van SA, ik meen ergens gelezen te hebben hier dat Sam Houser (of zoiets) had gezegt dat de opervlakte van SA echt het maximum was van wat ze wilden gaan. Dus dat ze simpelweg niet meer wilden bouwen. Hij zij ook dat de volgende GTA een stuk kleiner zou worden dan SA.

Maar waarschijnlijk wordt het vooralsnog groter dan VC.

Bedenk nog wel dat het hier om een gerucht gaat.

R* zegt veelsteveel, en misschien was dat wel voordat ze wisten wat onze ps3 kan.

Maar je hebt inderdaad gelijk dat 6 steden te mooi is om waar te zijn. Maar toch denk ik toch aan het formaat sa of groter

Geplaatst:
comment_318605

Ik denk wel dat er een nieuwe GTA komt op de PS2. Dat heeft Rockstar gezegd dus met het WEL waar worden. Leuk als heel londen ebij zit. En ook dat je iemand kan gijzelen zoals bij The Getaway!

Geplaatst:
comment_318621
Ik denk wel dat er een nieuwe GTA komt op de PS2. Dat heeft Rockstar gezegd dus met het WEL waar worden.

ja, er zal wel weer gta op ps2 uitkomen maar geen GTA4, wel Liberty City Stories die al op PSP verscheen, zal wel nog op ps2 komen geloof ik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.