Jump to content
Geplaatst:
comment_317131
Volgens het Engelse magazine PSM heeft iemand van Rockstar gezegd dat de volgende Grand Theft Auto game voor de PS2 , zich zal gaan situeren in Europa. Niet één, maar maar liefst zes Europese steden zouden in 'Grand Theft Auto 4' van de partij zijn. Het spel wordt eind dit jaar exclusief voor de Playstation 3 verwacht en zal op de E3 uit de doeken gedaan worden.

De next-gen GTA zal volgens PSM een launchtitel voor de Playstation 3 gaan worden. Omdat er sinds GTA3 elke twee jaar een volledige nieuwe GTA is verschenen, is een release eind dit jaar volgens PSM zeer waarschijnlijk. Wij nemen vooralsnog de geruchten met een korreltje zout, al zouden we een Europese setting voor de verandering zeker niet erg vinden!

Bron: www.arena51.be

Het vet aangeduidde moet volgens mij PS3 zijn. :schater:

Bewerkt: door VforV

• Reacties 106
  • Bezichtigingen 7.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_326609
Ik heb ergens gelezen dat de nieuwe GTA, GTA London heet en dat de game al voor 60% af is. (Ergens gelezen dus) Is dit waar?

Dat zou dan wel heel knap zijn van R*.

Als de game al op 60% zat hadden ze op hun minst een naam gegeven voor de game, of R* moet iets speciaals van plan zijn ;).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_326985

Ik heb ergens gelezen dat de nieuwe GTA, GTA London heet en dat de game al voor 60% af is. (Ergens gelezen dus) Is dit waar?

Dat zou dan wel heel knap zijn van R*.

Als de game al op 60% zat hadden ze op hun minst een naam gegeven voor de game, of R* moet iets speciaals van plan zijn ;).

Ik denk niet dat het al 60% is.. dan zou er ook waarschijnlijk al 1 screen zijn...

En een naam ja!

Ik en een paar medeforum users hebben enkele weken eens een artikel gepost waar dat alles in stond,

de game ZOU GTA London 1997 gaan heten en ZOU al voor 60% af zijn, tevens stond er ook duidelijk bij dat het een GERUCHT is. Echter waren er geen screens en geen officiële bekendmaking door Rockstar, dus het kan evengoed door iemand geschreven zijn die zich verveelde. Het beste wat we dus kunnen doen is afwachten. :bier:

grtz.

Geplaatst:
comment_331388

Ik denk dat alles wat ze uitbrengen onder de naam GTA kwaliteit heeft. :)

Alleen hoop ik nog altijd op een officieel bericht die goed en duidelijk is,en dat ze ook even duidelijk maken dat die op de p.c komt!

Want daar wacht ik echt op. :)

Geplaatst:
comment_331559

Amsterdam en R* ?

Ik denk dat je er 99.99% naast zit, maar tock nog 00.01% kans :bonk:

Heel veel geruchten gaan dat het Londen is.

Afwachten dus!

Londen zal wel 99.98% naast zitten dys 00.02% kans lol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.