Geplaatst: 16 januari 200619 jaren comment_317156 Als ik naar die plekken ga die jullie op de plattegrond zie, hoe herken ik een Photo Oppertunity? Ik zie nergens een camera ofzo maar hoe en wat moet je dan doen?
Geplaatst: 16 januari 200619 jaren comment_317195 Natuurlijk wel, je moet wel de goedde richting uitkijken. Neem anders er even een kaartje van WiKiGTA bij, waar ze liggen. GTA-Sheep is bezig om alle foto's/screenshots daarvan op WiKiGTA te zetten. Succes kerel. Als beloning komt er een sniper, granaatjes, shotgun en nog een Uzi naast je garage te liggen.
Geplaatst: 16 januari 200619 jaren Auteur comment_317208 yes ik heb mijn eerste snapshot binnen Thnx all
Geplaatst: 18 januari 200619 jaren comment_318278 ben nog geen eens begonne aan die snapshots alleen nog maar oysters en tags die zijn makkelukker
Geplaatst: 18 januari 200619 jaren comment_318285 Van de oesters en de spraytags staan inmiddels alle vindplaatsen op WikiGTA, compleet met een beschrijving waar je die dingen kan vinden en screens daarvan. Dat gaat op zich wel makkelijk, al zeg ik het zelf. Met de snapshots ben ik op dit moment bezig en die staan er uiterlijk zondag 22 januari allemaal op.
Geplaatst: 18 januari 200619 jaren Auteur comment_318520 ben nog geen eens begonne aan die snapshots alleen nog maar oysters en tags die zijn makkelukker achteraf vind ik die snapshots denk ik zelfs het makkelijkst Maarja je moet ff weten hoe ze eruit zien
Als ik naar die plekken ga die jullie op de plattegrond zie, hoe herken ik een Photo Oppertunity? Ik zie nergens een camera ofzo maar hoe en wat moet je dan doen?