Jump to content

nieuwe info gtasanandreas van een duitse website

Geplaatst:
comment_24603

hier nog wat info van gtasanandreas (jammer genoeg in het duits) ik hoop dat jullie er wat aan hebben zou mischien iemand dit bericht kunnen vertalen aub

hier is de info:

Auch in der neuen Ausgabe der PSE2 sind einige neue Informationen enthalten:

- CJ wird die Cable Cars in San Fierro steuern können

- Man wird sich Tabak in Tabakläden kaufen können

- Der VW BUS ( Play 10/04 ) wird Camper heißen

- Ob ein Verwischeffekt wie in NFS Underground eingebaut wird, ist noch unklar

MfG

Bahamut

Hi,

ich habe mal ein paar neue Infos gefunden:

-Das Quad Bike kann sogar 2 Personen "tragen" allerdings wird dadurch das Lenken schwerer.

-Wenn man mit seinen Fahrzeug in Richtung Land unterwegs ist merkt man das es weniger Häuser gibt bis man irgendwann auf dem Land nurnoch sehr selten Häuser sieht.

-Neue Infos zum Monstertruck:

Der Truck hat ein hydraulisches Fahrwerk damit die 4 Räder ordentich unterstützt werden.

-In San Fierro gibt es mehr Grünanlagen und auch mehr schöne Häuser.

-Die Stadt hat aber auch schwere Wunden: Die Erdbeben

So das wars erstmal.

Nu heb ik gelukkig de info van gisteren in het engels gevonde:

:: Cable cars on which you can ride and drive.

:: There is a festival held in Hashburry called the "Hashburry And Garcia Joint Festival".

:: There are gonna be pipe tabacco stores.

:: The VW bus look-a-like is called a camper.

:: The Hub is a garage which is opened by Cesar and CJ.

:: Rockstar isn't sure if they are going to use a blurry afect while using nitro in the game.

:: There are custom paint jobs.

Hier zijn de links van de scans:

http://img6.exs.cx/img6/8370/PSE2Sept2004Cover.jpg)

http://img56.exs.cx/img56/9899/PSE2Sept20042.jpg)

http://img2.exs.cx/img2/8452/PSE2Sept20043.jpg)

gewoon effu de links naar de adres balk kopieren

tot zover deze info heb ik van: www.**.com

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 2.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_25796
bedoel je die naar diaz?

dat kwam door een groot hek

Ja dat snap ik... maar waarom was dat hek gesloten?? ;)

je moest eerst missies doen op het 1e eiland, voordat je je verder kon gaan met de missie's van Diaz en de missie van het 2e eiland, zo dacht ik tenminste, weet niet of ik het correcct heb uitgelegd :(

Geplaatst:
comment_26094
laten we maar weer ff ontopic gaan mensen,anders praten wie hier over vice city ipv san andreas :puh:

ontopic, hahaha,CJ kan nu ook roken!

ja dat vind ik nou echt 1 van de leukste vernieuwingen, je kunt jezelf gewoon de morseles roken, echt heerlijk :D

Geplaatst:
comment_26144
ja,zou je eigen ook dood kunnen roken en blowen? :D

Wil je je even bij de regels houden aub. Niet spammen graag. <_<

De topic ging over nieuw nieuws.. Of je je dood kan blowen is natuurlijk niet bekend, dus eigenlijk een zinloze vraag.

Geplaatst:
comment_26251
sorry, en trouwens,dat wazige effect,ik vind wel dat dat eigenlijk moet passen bij nitro,net als nfsu

ja dat is echt cool, maar ik weet het zo net nog niet hoor??? :( Notro gas in SA, hmm moet ik toch eerst een plaatje bekijken, hoop wel dat het erin komt :D

Geplaatst:
comment_26336
Dus waarschijnlijk/mogelijk krijgen we ook aardbevingen in het spel gaaf!!!! :lol: :lol:

Dat staat er niet: Er staat 'wounds of the earthquake", dus vrij vertaald: "Wonden van de aardbeving". Dus ingestorte gebouwen en dergelijke. Ik denk niet dat we ingame te maken krijgen met aardbevingen. Misschien in een cutscene ofzo, maar ook dat verwacht ik niet.

Geplaatst:
comment_26356
Dus waarschijnlijk/mogelijk krijgen we ook aardbevingen in het spel gaaf!!!! :lol:  :lol:

Dat staat er niet: Er staat 'wounds of the earthquake", dus vrij vertaald: "Wonden van de aardbeving". Dus ingestorte gebouwen en dergelijke. Ik denk niet dat we ingame te maken krijgen met aardbevingen. Misschien in een cutscene ofzo, maar ook dat verwacht ik niet.

jammer het was wel lachen geweest als, Cj in een aardbeving terecht kwam, overal gillnde mensen, stappen aut hun auto's, mensen verlaten hun zaak. Ik zou zeggen dat het veel mogelijk heden bracht :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.