Geplaatst: 16 januari 200619 jaren comment_317421 Waar gaat deze mod over? Dat is nog een beetje vaag omdat we nog niet weten over wat deze mod zal gaan... Doel? De grote lijnen zijn: Dat je kan zwemmen. 100 Nieuwe auto's bijvoegen,niet vervangen. First person drive. First person on foot. 2 Groote nieuwe eilanden toevoegen. Het online maken met een weapon buy menu zoals in Counter Strike. Status? 0.5%? Crew members: Leads: DaBeast [Main modeling [and Texturing?] Matiscus [Cars [&IDE,IPL] Wiepie [island,General Modeling, SCM] Normal members: Mattias [GFX] 7nthSin [GFX] Maurice [Coding] SWYV A.K.A Sonny Yoshi [sCM] Crusader [Weapons&Cars] RoadRunner[General Modeling] Blaster[General Modeling] General Lee [General Modeling] In afwachting: Wim222 Unstopable Peter99 Forum: KLiK hier voor op het forum te komen Screens (Nog niet af) (Niet op de radar letten aub) (Het water van Matiscus) (is nog 100 poly's te veel, moet nog verminderd worden...) Ik heb de leider van SOF gepmed. Als ik hun engine/boundarie hack mag gebruiken. Dit is waarschijnlijk het verhaal.: Het is ongeveer 1992 Je naam is Timmy Angelo (De zoon van Tommy Angelo) Je begint in Liberty city, je beroep is "Taxidriver". Na een paar mensen rondbrengen is het middag. Dus je wacht in je auto bij dat cafeetje in Portland kort bij de fishfactory. Daar komen de mannen van de Leone's uit en houden een wapen tegen je bol. "An offer you cant refuse" Nu moet je klusjes opknappen bij de Leone's. Er is ruzie tussen alle gangs en door orde te maken, roep jij een bijeenkomt in een cafee. Daar zchiet je iedereen neer. Je moet vluchten naam een andere stad (Windy City A.K.A. Lost Heaven A.K.A. Chicago). Nu blijkt dat de stad helemaal hetzelfde is gebleven als de jaren 30 (vervallen enz enz.), behalve de auto's enz enz zijn vernieuwt. Na een paar maanden onderduiken ga je weer aan de slag, In Windy City. koop Je een villa, je hebt vrouw en kinderen. Je klust nog wat verder... Op een avond ontdek je dat je vrouw en 1 van de 2 Kinderen is vermoord. Dan bel je naar de Don, je ontdekt dat 3/4 van de gang dood is. Je gaat op onderzoek en je ontdekt dat 1/2 van de gangs nu ook vestigingen heeft in Vice city (miami). Je verhuisd naar Vice City. En begint je eigen gang die de Angelo's zal heten. Al snel krijg je veel members. Je gaat alles mooi uitpraten wat al snel zorgd voor een mini war. de andere gangs helpen je om het te winnen. Na de war vind je dat je op pensioen moet. De nieuwe don wordt je zoon die het overleefd heeft. Je gaat naar een klein privé eilandje en gaat chillen. The End. Is hij goed of niet? Inspiratie: RoadRunner (Thx man ) -Greetz We zoeken nog de volgende members: Scmers Modelers Coders Auto modelers ... Bewerkt: 22 januari 200619 jaren door dabeast
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren Auteur comment_321843 Dank je Jorge, Als je ooit eens wilt joinen/fuseren zeg ik direct ja . Greetz
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren comment_321869 Is goed Blaster , Ik weet wat je kan dus je mag joinen.Nog andere kandidaten ? Greetz edit:Omg Mafia heeft meer dan 4500 textures . Ik heb is een keer over nagedacht om zelf zo'n mod te maken, mafia models in gta, maar dat kost gewoon te veel werk, maar ik wil wel joinen om de models om te zetten, dan hoef ik niet alles in mijn eentje te doen
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren Auteur comment_321874 Hehe, BTW: moest je de models niet hebben, ik heb ze hier liggen. Greetz
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren comment_322015 Ik denk dat we gewoon een nieuw eiland moeten maken. Wiepie is er een PRO in. Hij joint het team. Dus laat hem het maar doen. Even groot als GTI. Dan hebben we al genoeg werk. Wat vinden jullie ervan?
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren Auteur comment_322030 Hehe, ik heb Wiepie aan het werk gezet. Hij maakt het.
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren comment_322047 Ik denk dat we gewoon een nieuw eiland moeten maken. Wiepie is er een PRO in. Hij joint het team. Dus laat hem het maar doen. Even groot als GTI. Dan hebben we al genoeg werk. Wat vinden jullie ervan? Besef wel dat dat lang gaat duren he, GTI is al niet zo heel groot en is na meer dan een half jaar nog maar net tot de helft volgebouwd. Ik wens jullie succes .
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren comment_322052 Juist daarom. Het eiland dat ze eerst gingen maken was groter dan VC. Wat zou dat dan al niet geweest zijn. Een 50 jaren plan. Succes Wiepie.
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren Auteur comment_322087 Ik heb liever zoals het nu is, naast vice city komt ook nog een eiland. Greetz
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren comment_322434 Oké, Wij willen dat jullie een modnaam kiezen. Dit zijn de mogelijkheden: ->GTA: Mafia Style; ->GTA: Angelo Rules; ->GTA: East Coast Mob; ->GTA: Mafia Rules; ->GTA: Mafia Stories; ->Mob Enforcer; ->The Angelo's; ->Crime World.
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren comment_322462 GTA Mafia Stories. Het lijkt mij wel een leuke naam. En ook al lijkt het gerips van GTA LCS!
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren comment_322619 GTA: Mafia Stories, spreekt mij het meest aan Dabeast, ik heb mafia, dus ik kan zo met die Data Extractor alle models en textures eruit halen
Geplaatst: 23 januari 200619 jaren Auteur comment_323153 Ik kies voor Gta Mafia Stories . @Blaster: Ow, wist ik niet nouw, in geval dat iemand niet Mafia heeft of de moeite niet wilt doen voor het te unpacken, ik heb ze geupload. Greetz
Geplaatst: 23 januari 200619 jaren comment_323166 Ik ga ook voor GTA : Crime World. Dit lijkt me een erg leuke mod als hij er is ik download hem zeker en plaats de screens.
Geplaatst: 23 januari 200619 jaren comment_323216 Mischien gaat de fusie toch door met GTA Unicorn City Het hangt allemaal nog een beetje van BigG af...
Waar gaat deze mod over?
Dat is nog een beetje vaag omdat we nog niet weten over wat deze mod zal gaan...
Doel?
De grote lijnen zijn:
Dat je kan zwemmen.
100 Nieuwe auto's bijvoegen,niet vervangen.
First person drive.
First person on foot.
2 Groote nieuwe eilanden toevoegen.
Het online maken met een weapon buy menu zoals in Counter Strike.
Status?
0.5%?
Crew members:
Leads:
DaBeast [Main modeling [and Texturing?]
Matiscus [Cars [&IDE,IPL]
Wiepie [island,General Modeling, SCM]
Normal members:
Mattias [GFX]
7nthSin [GFX]
Maurice [Coding]
SWYV A.K.A Sonny Yoshi [sCM]
Crusader [Weapons&Cars]
RoadRunner[General Modeling]
Blaster[General Modeling]
General Lee [General Modeling]
In afwachting:
Wim222
Unstopable
Peter99
Forum:
KLiK hier voor op het forum te komen
Screens
(Nog niet af)
(Niet op de radar letten aub)
(Het water van Matiscus)
(is nog 100 poly's te veel, moet nog verminderd worden...)
Ik heb de leider van SOF gepmed.
Als ik hun engine/boundarie hack mag gebruiken.
Dit is waarschijnlijk het verhaal.:
Het is ongeveer 1992
Je naam is Timmy Angelo (De zoon van Tommy Angelo)
Je begint in Liberty city, je beroep is "Taxidriver".
Na een paar mensen rondbrengen is het middag.
Dus je wacht in je auto bij dat cafeetje in Portland kort bij de fishfactory.
Daar komen de mannen van de Leone's uit en houden een wapen tegen je bol.
"An offer you cant refuse"
Nu moet je klusjes opknappen bij de Leone's.
Er is ruzie tussen alle gangs en door orde te maken, roep jij een bijeenkomt in een cafee.
Daar zchiet je iedereen neer.
Je moet vluchten naam een andere stad (Windy City A.K.A. Lost Heaven A.K.A. Chicago).
Nu blijkt dat de stad helemaal hetzelfde is gebleven als de jaren 30 (vervallen enz enz.), behalve de auto's enz enz zijn vernieuwt.
Na een paar maanden onderduiken ga je weer aan de slag, In Windy City.
koop Je een villa, je hebt vrouw en kinderen.
Je klust nog wat verder...
Op een avond ontdek je dat je vrouw en 1 van de 2 Kinderen is vermoord.
Dan bel je naar de Don, je ontdekt dat 3/4 van de gang dood is.
Je gaat op onderzoek en je ontdekt dat 1/2 van de gangs nu ook vestigingen heeft in Vice city (miami).
Je verhuisd naar Vice City.
En begint je eigen gang die de Angelo's zal heten.
Al snel krijg je veel members.
Je gaat alles mooi uitpraten wat al snel zorgd voor een mini war.
de andere gangs helpen je om het te winnen.
Na de war vind je dat je op pensioen moet.
De nieuwe don wordt je zoon die het overleefd heeft.
Je gaat naar een klein privé eilandje en gaat chillen.
The End.
Is hij goed of niet?
Inspiratie: RoadRunner (Thx man
)
-Greetz
We zoeken nog de volgende members:
Scmers
Modelers
Coders
Auto modelers
...
Bewerkt: door dabeast