Geplaatst: 17 januari 200619 jaren comment_317573 De helemaal vernieuwde tutorial over de kleur veranderen van een auto. 1.Selecteer je auto helemaal net zo als onder mij. 2.Hoe dan Alt in en selecteer de dingen die geen andere kleur moeten hebben. 3.Doe dan Ctrl+U en kies je kleur,ik heb blauw gekozen. Tutorial is gemaakt bij The Mafia voor GTAforum.nl Bewerkt: 17 januari 200619 jaren door The Mafia
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren comment_321809 Voor een parel moet moet je precies het zelfde doen net als wat the mafia zei maar dan ctrl+b doen en dan de highlight and de shadow enzovoorts veranderen dat je een soort parel tint krijgt.
Geplaatst: 23 januari 200619 jaren comment_323407 Wat bedoel je Mpp ? Dat ligt natuurlijk aan de smaak van de persoon die aan het pictunen is. Maar ik zou gaan voor de ramen zwart en dan layer op ''soft light''. Maar je kan ze (in dit geval) nu ook in blauw doen en op color en de opacity iets verlagen maar dat is niet mooi. ______________ Giorgo
Geplaatst: 27 januari 200619 jaren comment_325921 Nice! Ik vroeg me al af of dit kon. Maar ik heb nog een vraag, want er wordt vaak gezegt: ''brush wat in de ronte'' Ik snap wat brushes zijn, maar wat wordt daar dan mee bedoelt? Bedankt en Greetz Wazuup Bewerkt: 27 januari 200619 jaren door Wazuup
De helemaal vernieuwde tutorial over de kleur veranderen van een auto.
1.Selecteer je auto helemaal net zo als onder mij.
2.Hoe dan Alt in en selecteer de dingen die geen andere kleur moeten hebben.
3.Doe dan Ctrl+U en kies je kleur,ik heb blauw gekozen.
Tutorial is gemaakt bij The Mafia voor GTAforum.nl
Bewerkt: door The Mafia