Jump to content
Geplaatst:
comment_318003

SwIFMaps

Hoofdtopic

Inleiding

Uitleg

MTA:SA kan elk moment uitkomen. Natuurlijk ga ik ook vaak spelen maar ik wil me ook gaan richten op het maken van (Race) maps. Ik zal vooral fun/rare maps maken. Ik heb al enkele ideeën. Ideeën zijn zoals altijd welkom. Ik maak dit topic nu al omdat anders bij de release ook zo'n topic maakt en dan doe ik ook en ben ik een beetje een na-aper :$ . Maar nu ben ik iedereen hier voor :*D . Ik post ook een aantal 'Work-In-Progress' maps zodat jullie een idee krijgen. Het zou zeer zwak zijn om de ideeën en/of materiaal van mijn maps of topic te stelen. Als dees of gene dit doet en het heeft met dit forum te maken zal ik deze gebruiker aangeven bij één van de beheerders.

Team verband

Ik doe het zins gister ook in team verband. Nouja SwIFMaps is nu een soort team die maps maken en releasen.

Wat mag je doen als je in het team zit

• Maps maken van ideeën van mensen van dit topic
  • Eigen maps maken (Ideeën)

Team

Leader

- Jarno

Members

- TheRing

- Typhoon

- Tales

- Big Bear

- Starkiller

- W3sl3y

Maps

SwIFMaps | Official maps

Ideeën

SwIFMaps | Ideeën

Aanmelden

Wil je het SwIFMaps team komen versterken en zelf maps kunnen maken?

Dan moet je een map maken die je door ons wil laten beoordelen en als deze goed is dan mag je het SwIFMaps team versterken. Stuur een PM/PB naar een SwIFMaps leider of reageer in dit topic met de download link van je map.

Bewerkt: door Jarno

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 5.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_324260

Drie nieuwe maps toegevoegd :)

[edit]

Nieuwe map: '10Lap Hotring Reloaded'.

Aangepaste versie van de oude '10Lap Hotring'. Nu meer spawnpoints (32), 2 Nitro pickups erbij en niet meer hoeven te wachten voor Repair pickup.

Originele makers: 'Aeron en BLASTAxerox'.

Ik neem geen verantwoordelijkheid voor deze map aangezien deze bedoeld is voor grotere servers.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_324647

Ik mag TheRing verwelkomen in het SwIFMaps team en zijn 'The X-Files' map. Ik hoop dat hij nog veel goede en leuke maps gaat maken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_325044

Boat race (Door: TheRing) toegevoegd aan hoofdpost

Bezig met beoordelen de map van Typhoon.

[edit]

TheRing heeft wel de eer want zijn map staat in de MTA:SA Blog. Als een voorbeeld map voor de nieuwe functie voor een map preview. Gefeliciteerd TheRing.

De map:

boat_race.jpg

Geplaatst:
comment_325281

Ik heb net een nieuwe map gemaakt.

Genaamd : Back to Home

Kan ik hem op MTA Center zetten?

Edit Gezet hopelijk word ie ooit gebruikt mja tis wel mijn eerste gemaakte map.

Edit2 Oops spawnpoints plekken vergeten :S

Edit3 Verander er waren maar 1 Spawnpoints nu zijn het er 36.

Bewerkt: door AmsterdamBoy

Geplaatst:
comment_325311

IK heb er ook eentje gemaakt, je moet zo snel mogelijk uit SA zien te onstnappen per auto en vliegtuig.

Download link vanmiddag

Bewerkt: door Crifox

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.