Geplaatst: 17 januari 200619 jaren comment_318072 Heej ik ben bezig met het moddelen van een golf. Ik wil der een nederlandse politiewagen van maken voor in mijn mod, ik heb alleen geen goeie afbeelding van zo'n ding en kan iemand mee helpen? Groeten EJ
Geplaatst: 17 januari 200619 jaren comment_318073 Ik wil jou wel helpen. Stuur me een PM met jouw MSN erin. Dan kunnen we op msn verder praten.
Geplaatst: 20 januari 200619 jaren comment_320096 Je had eventueel ook even je grootste vriend Google kunnen gebruiken, en had je zeker dergelijke plaatjes gevonden Verder nog veel succes [EDIT]Dit is toch echt een onnodige post Grove St. want ik heb het tegen Ejanick[/EDIT] Bewerkt: 20 januari 200619 jaren door Big Bear
Geplaatst: 20 januari 200619 jaren comment_320107 Je had eventueel ook even je grootste vriend Google kunnen gebruiken, en had je zeker dergelijke plaatjes gevonden Verder nog veel succes mijn pic is van google
Heej ik ben bezig met het moddelen van een golf. Ik wil der een nederlandse politiewagen van maken voor in mijn mod, ik heb alleen geen goeie afbeelding van zo'n ding en kan iemand mee helpen?
Groeten EJ