Jump to content
Geplaatst:
comment_318099

Beste/Leukste San Andreas multiplayer?

Kies en stem. Het gaat er niet om of er al een release is of niet. En het is leuker als je ook een reactie maakt en daarin zet waarom je het leuker vindt.

Succes!

P.S. ik heb me eigen MP mod niet toegevoegd want die zou toch geen stemmen krijgen :N

Multiplayer 45 leden hebben gestemd

1. 1. Beste/Leukste San Andreas multiplayer?

• MultiTheftAuto: San Andreas
      23
    • SanAndreas MultiPlayer
      12
    • GTA: Rumble
      2
    • gtaT
      2
    • GTA Syncd'
      0
    • Anders namelijk.....
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_318194

GTA Sync'd, waarom voeg je die nou toe, die heeft al 4 verschillende teams gehad, dus dat wordt niks.

en je hebt de optie vergeten ' geen van allen', want er zijn er maar 2 beschikbaar(nog) en dat zijn gtat en gta rumble. SA-MP heeft naar mijn mening de meeste indruk gemaakt, maar ik heb al andere signalen opgevangen, waardoor de video bijna in t niet valt, dus ik stem op 'geen van allen'( van de 5 mogelijkheden, *hint * een ander project kan ik zelf testen dus weet ik wat er komen gaat ; maar gelukkig kent bijna niemand die nog :engel: )

gtat en gta rumble zijn twee soorgelijke projecten, weinig inhoud, sync bagger.

MTASA heeft een bagger sync, met als uitzondering dat er nieuwe gameplay is( ten opzichte van de oude generatie van mta). op zich nog niet veel nieuws, maar de map editor is wel een pluspunt

Bewerkt: door M.Toreno

Geplaatst:
  • Auteur
comment_318202

Sorry maar ik kan geen opties meer toevoegen. Ik had gehoord dat GTA: Syncd weer testers zoekt dus die heb ik ook maar toegevoegd.

Geplaatst:
comment_318205

ja ok, maar elke gek kan een multiplayer mod starten he ;) t afmaken is vaak een probleem. verder is de poll wel goed, omdat je overige 4 ' bekende' multiplayer mods op een rij hebt gezet. deze hebben allemaal of een speelbare versie uitgebracht, of die komt binnenkort.

Bewerkt: door M.Toreno

Geplaatst:
comment_318219

Mijn stem gaat naar SA:MP, tsja duidelijk he, de beste mpmod die ik tot dusver voor GTA:SA gespeeld heb ;)

@Toreno: site van de onbekende mod is dood :puh: dus je moet jezelf en/of rayden ff schoppen ;)

Bewerkt: door Azer

Geplaatst:
  • Auteur
comment_318238

Bij nader inzien nog van de eerste video van SA-MP (GTAMP) was de sync erg mooi. Dus als ik nog een keer kon stemmen dan toch voor SA-MP.

Geplaatst:
comment_318472

Heb even de optie: Anders namelijk........ toegevoegd.

En ja ik weet het nog niet, hetzelfde als wat Joriz zegt maar als MTA Fan ga ik dus voor MTASA.

Geplaatst:
comment_318593

bah dan had ik dus voor anders namelijk gestemd. maar ik kan niet meer stemmen want volgens t forum heb ik al gestemd :schater: t enige wat ik eerst gedaan heb is t bekijken van de resultaten, maargoed....

Geplaatst:
comment_319741
SA-MP was effe een tijdje cancelled
incorrect, ze hadden alleen een tijdje een andere naam...

Correct ProjecT van SA:MP wel niet GTA:MP

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.