January 18, 200620 yr Rofl, dit heb ik zelf ook gehad. Maar, de enige optie is om dan gewoon te installeeren zonder geluid. Dus, dat het geluid van de dvd word afgespeeld
January 18, 200620 yr Of de DVD naar je pc schrijven. En setup starten van je pc. Is ook een handige oplossing. Greetz Matiscus
January 18, 200620 yr Author van te voren krijg ik dit..:O maar doe ik rechter muisknop en dn opene en dn setup en dan krijg je wat i hiervoor poste
January 19, 200620 yr Dit had ik ook maar 2 dagen later doet hij het gewoon weer. Edited January 19, 200620 yr by The Mafia
January 19, 200620 yr Dit probleem had ik ook. Niets werkte, 45 keer proberen de installatie te doen, de inhoud van de DVD naar HD schrijven werkte ook niet (want ook dan liep uiteindelijk de DVD vast). Nader onderzoek leverde één heel klein krasje op ongeveer halverwege de DVD, dus uiteindelijk heb ik maar een nieuwe gekocht. Een andere oplossing zou kunnen zijn voor de installatie een DVD van een vriend te lenen en voor het spelen gewoon weer je eigen DVD (want het spel spelen ging nog prima bij mij).
January 20, 200620 yr Dit probleem had ik ook. Niets werkte, 45 keer proberen de installatie te doen, de inhoud van de DVD naar HD schrijven werkte ook niet (want ook dan liep uiteindelijk de DVD vast). Nader onderzoek leverde één heel klein krasje op ongeveer halverwege de DVD, dus uiteindelijk heb ik maar een nieuwe gekocht. Een andere oplossing zou kunnen zijn voor de installatie een DVD van een vriend te lenen en voor het spelen gewoon weer je eigen DVD (want het spel spelen ging nog prima bij mij). Als dat het geval is zou ik iig wel mijn geld terug vragen! Behalve als je die kras zelf veroorzaakt hebt natuurlijk..
January 29, 200620 yr mensen dit probleem had ik vanmiddag ook nog maar nu doet hij het weer ik heb de dvd naar mijn pc geschreven en daarvandaan geinstaleerd maar ik heb van tevoren nog de dvd ff eruit gehaalt en schoongemaak hoop dat je hieraan wat hebt
Help ik krijg gta sa niet op de pc geinstalleerd
dit krijg ik te zien:$