Sinds Bradley H een videotutorial heeft gemaakt, dacht ik, laat ik ook eens wat doen.
Nou, een C# tutorial is het.
Ik wil van te voren wel mededelen dat ik niet de beste ben in uitleggen, en er gaat ook af en toe wat mis tijdens de tutorial, maar let daar niet op .
Iedereen maakt fouten.
Wat ik in deze tutorial jou leer:
* Labels, buttons, textboxen en Richtextboxen plaatsen en veranderen
* Knoppen laten werken
* Knoppen niet aanpasbaar maken
* Voor de rest een algemene introductie
Het duurt ongeveer een uur, dus 56k modems let op!!!
Let trouwens ook niet op mijn stem, die klinkt in het echt veel anders
Voor vragen kan je hier terecht.
(De videotut komt er zometeen aan, het is nu bezig omgezet te worden in een WMF bestand (40% dus dat duurt nog wel ff )
Verwacht trouwens ook een videotutorial over Microsoft Office (Behalve Access) en misschien ook wel een Windows XP videotutorial (ja er zit meer in XP dan je denkt )
Sinds Bradley H een videotutorial heeft gemaakt, dacht ik, laat ik ook eens wat doen.
Nou, een C# tutorial is het.
Ik wil van te voren wel mededelen dat ik niet de beste ben in uitleggen, en er gaat ook af en toe wat mis tijdens de tutorial, maar let daar niet op
.
Iedereen maakt fouten.
Wat ik in deze tutorial jou leer:
* Labels, buttons, textboxen en Richtextboxen plaatsen en veranderen
* Knoppen laten werken
* Knoppen niet aanpasbaar maken
* Voor de rest een algemene introductie
Het duurt ongeveer een uur, dus 56k modems let op!!!
Let trouwens ook niet op mijn stem, die klinkt in het echt veel anders
Voor vragen kan je hier terecht.
(De videotut komt er zometeen aan, het is nu bezig omgezet te worden in een WMF bestand (40% dus dat duurt nog wel ff
)
Verwacht trouwens ook een videotutorial over Microsoft Office (Behalve Access) en misschien ook wel een Windows XP videotutorial (ja er zit meer in XP dan je denkt
)
Bewerkt: door TommieguN