Jump to content
Geplaatst:
comment_319069

zxnock.jpg

Welkom bij GTA: State of Liberty

Progres

File Release: 30/MAR/2006

Beta0.43v5 (216Megs)

Overall Progress: 34%

Mapping Progress: 50%

SCM/Mission Prog: 02%

Vehicles Process: 07%

Coding Progress: 22%

PC specs:

1. Running Windows Win2k/SP4 - XP/SP2

2. Latest version of Direct X (Dec 2005)

3. P4/AMD 1.8Ghz or better (You need a fast HD for slower CPUs)

4. ATI/GForce (128Mb/256Mb)

5. 512Mb+ of ram

6. 2Gigs of Harddrive space.

7. Have both original VC game disks.

Doel

GTA: State of Liberty is een nieuw spel in ontwikkeling, een toevoeging aan de GTA reeks, die door modders voor GTA fans wordt gecreëerd. Het spel zal op een verbeterde versie van de VC engine met heel wat functionaliteit die uit SA wordt genomen en heel wat nieuwe ideeën die worden toegevoegd om de gameplay te verbeteren zoals de speler/de acteur die kunnen kruipen, klimmen en zwemmen. Ons doel is om Liberty City en Mainland Liberty met het Liberty Statue aan het Noorden van de kaart, Vice City aan het Zuiden van de kaart en Metro City dat aan Liberty City mainland vast komt te zitten, SA in het midden van de kaart met Waterfall Island en GTA Rally Island.

Één van de andere belangrijke doelstellingen is het creëren van een storyline en het coden ervan en sommige Gameplay futures die dit spel plezieriger zullen maken.

Wij zijn nu bezig met het creëren van een storyline evenals 7 nieuwe online modes.

Online

Wij hebben plannen voor 7 online modes, zoals Co-Op opdrachten (met AI Peds), Tag Team, Death Match, Stunt and Capture the Flag, de Online modes zullen de speler toestaan een game te hosten of te verbinden met een client van 128 of meer spelers (afhangend van de snelheid van de CPU en de verbinding) .

Storyline

Een nieuwe storyline zal bestaan uit 200 missies, tussen 1-20 verkiesbare players die aan de GTA verhaalformaat stand zullen houden.

Map

De map wordt 51200X51200 dus veel speelruimte

Dit is een oude map en klopt niet meer maar dan kan je zien hoe groot het gaat worden want het wordt nog groter dan op de map staat.

version2plan9zc5ct.th.jpg

Support

Alle support is welkom, wij hebben allerlei steun nodig, dit kan kan het hosten van een site inhouden maar ook degene die op hun eigen manier zouden willen bijdragen, misschien ons toestaan om jullie mods binnen ons project te gebruiken.

(m)IRC

Jullie kunnen met ons chatten over dit project op irc.gtanet.com in #gta-modding.

Team

Mc-Kay

DeathSquad

JarJar

007 RoadRunner

Tux Coder

WiredWizardz

teun.steenbekkers

Copyright

Als u iets van onze mod. ' GTA: State of Liberty' zou willen gebruiken gelieve contact op te nemen met de leider van dit project: Mc-Kay (Keithvc1972 (at) hotmail DOT com),

Wij stellen dat geen inhoud van GTA: SOL zonder onze toestemming wordt gebruikt voor andere projecten, net zoals wij geen inhoud van andere projecten zonder toestemming gebruiken. Als u van ons team lid wilt worden, E-mail Mc-Kay (Keithvc1972 (at) hotmail DOT com).

Download

Download link

Website

We hebben een nieuw domein. Het is http://www.gtastateofliberty.com

Voor meer info, kijk op GTA Forums.com-->Editing discussion-->Maps-->Lib. & and Vice project

.:Screens:.

gtasalvc20060328132535789ub.jpg

gtasalvc20060328132809560cs.jpg

gtasalvc20060328132915406bc.jpg

gtasalvc20060328133501654ld.jpg

gtavc20060328140752147gn.jpg

gtasalvc20060328133532108un.jpg

Bewerkt: door 007 RoadRunner

  • Reacties 262
  • Bezichtigingen 30.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_420423

hee ik vind de beta erg vet!!!!

maar ik heb nu een bugje gevonden: als je tegen de politie aanrijdt en die komen achter je aan loopt de game gelijk vast ik weet niet of iedereen daar last van heeft maar ik wel

gr clifdon

Geplaatst:
  • Auteur
comment_420948

Van die wist ik nog niks, ik zal het doorgeven

Vanaf vandaag wordt SA geconvert!

Dus nog even en we hebben hel de GTA3 serie in de mod!

Bewerkt: door 007 RoadRunner

Geplaatst:
comment_424308

Ik heb de beta eens gedownload, en het zag er goed uit allemaal, erg groot! Alleen de draw distance staat echt verrot laag. Als je met een heli erover heen vliegt ziet je allemaal water, en dan pas zie je de weg.

Geplaatst:
comment_425995
ik wil de beta best downloaden maar is die ook voor GTA SA of alleen voor GTA VC? ik hoop SA want VC heb ik niet meer :(

spijtig voor vc maar ik ga een mod met iemand maken dat dat voor sa .

Geplaatst:
comment_427339
maar een vraagje word de hydra toegevoegd? ik hoop het het is mijn lievenlings :*D en nog een kleine word de hoogte limiet nog hoger dan GTA SA of even hoog?

een hydra is hardcore .EXE dus moeilijk maar Mc-kay kan dat wel

Geplaatst:
comment_428162

hydra, de hydra is gewoon een model in de gta3.img uiteraad ziet het er in vc een stuk minder mooier uit

Trouwens dat noem je hardcoded in de xe niet hardcore exe.

Oja Mc-Kay is bezig met een script dat hety converteren van sa models naar vc makkelijker maakt. :)

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_436251
Mensen, een oproep!

GTA: SOL heeft converters nodig die SA naar VC kunne converten. Als je interesse hebt meld je dan AUB aan bij Mc-Kay @ gtaforums.com.

hey mss. wil ik wel in de zomer-vakantie mee doen maar ik kan wel modden in 3ds maar convrenteren als je nu eens een tut makt dan leer ik het in 1 uurtje en kan ik me doen :sigaar:

ps : ik zou zelf héééél graag mee doen !

Geplaatst:
  • Auteur
comment_437491
Before I start converting files, I make some folders on the desktop.

A folder where I unpacked the SA files. (I'll called this generic), 3 other folders called New_Generic, A Collision files folder called Generic_Cols and somewhere for the TXds.

startfolder0dy.jpg

Step 1, Open up Kam's control panel for importing DFFs and select SA mode.

step17yj.jpg

Step 2, Load in the DFF model using the Import button from the DFF IO panel, next click on the model in the Prespecive window (Fig 1.) and copy the model name pressing [Ctrl + C] to copy the file name of the model (Fig 2.)

Step 3. Paste the name of the model in to the COL IO window (Fig 3.) and select either COLL or COL2 options (Fig 4.)

step24gp.jpg

Step 4, Press the Collision Mash button in the COL IO window (Fig 5.), and select the center of the model in the 3dsmax perspective window, You will noitce that the Collision Mash button will change to the name of the model.

step38bp.jpg

Allowing you to Export a solid COL under the same name anotherbuild091.col, but you do not have to select the Collision Mash for LOD dffs, just copy the DFF name (anotherbuild091) to the COL window and Export the DFF.

step42zi.jpg

Step 5, Select VC on the DFF window (Fig 7.), and Export the DFF (Fig 8.) as anotherbuild091.dff and copy that to your new Generic_Models folder.

step416zm.jpg

Bewerkt: door 007 RoadRunner

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.