Jump to content
Geplaatst:
comment_319069

zxnock.jpg

Welkom bij GTA: State of Liberty

Progres

File Release: 30/MAR/2006

Beta0.43v5 (216Megs)

Overall Progress: 34%

Mapping Progress: 50%

SCM/Mission Prog: 02%

Vehicles Process: 07%

Coding Progress: 22%

PC specs:

1. Running Windows Win2k/SP4 - XP/SP2

2. Latest version of Direct X (Dec 2005)

3. P4/AMD 1.8Ghz or better (You need a fast HD for slower CPUs)

4. ATI/GForce (128Mb/256Mb)

5. 512Mb+ of ram

6. 2Gigs of Harddrive space.

7. Have both original VC game disks.

Doel

GTA: State of Liberty is een nieuw spel in ontwikkeling, een toevoeging aan de GTA reeks, die door modders voor GTA fans wordt gecreëerd. Het spel zal op een verbeterde versie van de VC engine met heel wat functionaliteit die uit SA wordt genomen en heel wat nieuwe ideeën die worden toegevoegd om de gameplay te verbeteren zoals de speler/de acteur die kunnen kruipen, klimmen en zwemmen. Ons doel is om Liberty City en Mainland Liberty met het Liberty Statue aan het Noorden van de kaart, Vice City aan het Zuiden van de kaart en Metro City dat aan Liberty City mainland vast komt te zitten, SA in het midden van de kaart met Waterfall Island en GTA Rally Island.

Één van de andere belangrijke doelstellingen is het creëren van een storyline en het coden ervan en sommige Gameplay futures die dit spel plezieriger zullen maken.

Wij zijn nu bezig met het creëren van een storyline evenals 7 nieuwe online modes.

Online

Wij hebben plannen voor 7 online modes, zoals Co-Op opdrachten (met AI Peds), Tag Team, Death Match, Stunt and Capture the Flag, de Online modes zullen de speler toestaan een game te hosten of te verbinden met een client van 128 of meer spelers (afhangend van de snelheid van de CPU en de verbinding) .

Storyline

Een nieuwe storyline zal bestaan uit 200 missies, tussen 1-20 verkiesbare players die aan de GTA verhaalformaat stand zullen houden.

Map

De map wordt 51200X51200 dus veel speelruimte

Dit is een oude map en klopt niet meer maar dan kan je zien hoe groot het gaat worden want het wordt nog groter dan op de map staat.

version2plan9zc5ct.th.jpg

Support

Alle support is welkom, wij hebben allerlei steun nodig, dit kan kan het hosten van een site inhouden maar ook degene die op hun eigen manier zouden willen bijdragen, misschien ons toestaan om jullie mods binnen ons project te gebruiken.

(m)IRC

Jullie kunnen met ons chatten over dit project op irc.gtanet.com in #gta-modding.

Team

Mc-Kay

DeathSquad

JarJar

007 RoadRunner

Tux Coder

WiredWizardz

teun.steenbekkers

Copyright

Als u iets van onze mod. ' GTA: State of Liberty' zou willen gebruiken gelieve contact op te nemen met de leider van dit project: Mc-Kay (Keithvc1972 (at) hotmail DOT com),

Wij stellen dat geen inhoud van GTA: SOL zonder onze toestemming wordt gebruikt voor andere projecten, net zoals wij geen inhoud van andere projecten zonder toestemming gebruiken. Als u van ons team lid wilt worden, E-mail Mc-Kay (Keithvc1972 (at) hotmail DOT com).

Download

Download link

Website

We hebben een nieuw domein. Het is http://www.gtastateofliberty.com

Voor meer info, kijk op GTA Forums.com-->Editing discussion-->Maps-->Lib. & and Vice project

.:Screens:.

gtasalvc20060328132535789ub.jpg

gtasalvc20060328132809560cs.jpg

gtasalvc20060328132915406bc.jpg

gtasalvc20060328133501654ld.jpg

gtavc20060328140752147gn.jpg

gtasalvc20060328133532108un.jpg

Bewerkt: door 007 RoadRunner

  • Reacties 262
  • Bezichtigingen 30.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_335441

De mod ziet er tof uit maar met SA kun je er nog zoveel meer uithalen.

Ik kan er met mijn pet niet bij waarom jullie de VC engine gebruiken terwijl er een 4x zo goede engine voor je neus ligt....

Helaas zal ik deze mod dus niet kunnen spelen omdat mijn PC te snel voor VC is....

Geplaatst:
comment_335979

Goede grap, te snel voor VC.

Zoiets bestaat aleen bij de oude DOS games, aangezien VC geen DOS game is... :puh: .

Wat voor iets heb je dan?

486 :puh: ? Just kidding.

Nee serieus???

Ze gebruiken VC omdat ze:

1) De engine hebben gemod zodat je zelfs meer als in SA kan doen (kwa modding).

2) Er is nog geen path editor ;) .

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_337140

Nou, we gebruiken de Vice City engine om de volgende redenen:

1. De San Andreas engine is vrijwel onmogelijk om te hacken, omdat er veel meer dingen zijn waarmee je rekening moet houden, de persoon die de VC boundary hack maakte heeft er veel moeite mee en dus kunnen we daar niet VC, LC, Mainland Liberty, en SA tegelijk in zetten.

2. We zouden alle DFF's moeten converteren en de collision files ook.

3. De VC engine heeft net zoveel mogelijkheden, vrijwel alles valt te coden of the memory hacken.

Alles ziet er mooi uit, check de topics op GTAForums.com en verbaas je. :*D Het gaat goed!

EDIT: Als jullie geluk hebben zal er snel wat van de storyline (die ik verzin met Wiredwizard) te zien zijn in tekst.

Cool topic Roadrunner, nog niet gezien!

Bewerkt: door teuntjuh

Geplaatst:
comment_337527

We gaan pas met een andere engine werken als de Vice City versie van de mod helemaal af is, anders heeft het ook niet veel nut zo'n groot project te starten, als je al weet dat je een andere engine gaat gebruiken. We zijn nu bezig met map bugs eruit te halen en paths/parked cars aan Liberty City toe te voegen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.