Jump to content
Geplaatst:
comment_319069

zxnock.jpg

Welkom bij GTA: State of Liberty

Progres

File Release: 30/MAR/2006

Beta0.43v5 (216Megs)

Overall Progress: 34%

Mapping Progress: 50%

SCM/Mission Prog: 02%

Vehicles Process: 07%

Coding Progress: 22%

PC specs:

1. Running Windows Win2k/SP4 - XP/SP2

2. Latest version of Direct X (Dec 2005)

3. P4/AMD 1.8Ghz or better (You need a fast HD for slower CPUs)

4. ATI/GForce (128Mb/256Mb)

5. 512Mb+ of ram

6. 2Gigs of Harddrive space.

7. Have both original VC game disks.

Doel

GTA: State of Liberty is een nieuw spel in ontwikkeling, een toevoeging aan de GTA reeks, die door modders voor GTA fans wordt gecreëerd. Het spel zal op een verbeterde versie van de VC engine met heel wat functionaliteit die uit SA wordt genomen en heel wat nieuwe ideeën die worden toegevoegd om de gameplay te verbeteren zoals de speler/de acteur die kunnen kruipen, klimmen en zwemmen. Ons doel is om Liberty City en Mainland Liberty met het Liberty Statue aan het Noorden van de kaart, Vice City aan het Zuiden van de kaart en Metro City dat aan Liberty City mainland vast komt te zitten, SA in het midden van de kaart met Waterfall Island en GTA Rally Island.

Één van de andere belangrijke doelstellingen is het creëren van een storyline en het coden ervan en sommige Gameplay futures die dit spel plezieriger zullen maken.

Wij zijn nu bezig met het creëren van een storyline evenals 7 nieuwe online modes.

Wij hebben plannen voor 7 online modes, zoals Co-Op opdrachten (met AI Peds), Tag Team, Death Match, Stunt and Capture the Flag, de Online modes zullen de speler toestaan een game te hosten of te verbinden met een client van 128 of meer spelers (afhangend van de snelheid van de CPU en de verbinding) .

Storyline

Een nieuwe storyline zal bestaan uit 200 missies, tussen 1-20 verkiesbare players die aan de GTA verhaalformaat stand zullen houden.

Map

De map wordt 51200X51200 dus veel speelruimte

Dit is een oude map en klopt niet meer maar dan kan je zien hoe groot het gaat worden want het wordt nog groter dan op de map staat.

version2plan9zc5ct.th.jpg

Support

Alle support is welkom, wij hebben allerlei steun nodig, dit kan kan het hosten van een site inhouden maar ook degene die op hun eigen manier zouden willen bijdragen, misschien ons toestaan om jullie mods binnen ons project te gebruiken.

(m)IRC

Jullie kunnen met ons chatten over dit project op irc.gtanet.com in #gta-modding.

Team

Mc-Kay

DeathSquad

JarJar

007 RoadRunner

Tux Coder

WiredWizardz

teun.steenbekkers

Copyright

Als u iets van onze mod. ' GTA: State of Liberty' zou willen gebruiken gelieve contact op te nemen met de leider van dit project: Mc-Kay (Keithvc1972 (at) hotmail DOT com),

Wij stellen dat geen inhoud van GTA: SOL zonder onze toestemming wordt gebruikt voor andere projecten, net zoals wij geen inhoud van andere projecten zonder toestemming gebruiken. Als u van ons team lid wilt worden, E-mail Mc-Kay (Keithvc1972 (at) hotmail DOT com).

Download

Download link

Website

We hebben een nieuw domein. Het is http://www.gtastateofliberty.com

Voor meer info, kijk op GTA Forums.com-->Editing discussion-->Maps-->Lib. & and Vice project

.:Screens:.

gtasalvc20060328132535789ub.jpg

gtasalvc20060328132809560cs.jpg

gtasalvc20060328132915406bc.jpg

gtasalvc20060328133501654ld.jpg

gtavc20060328140752147gn.jpg

gtasalvc20060328133532108un.jpg

Bewerkt: door 007 RoadRunner

• Reacties 262
  • Bezichtigingen 30.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_384222

- Is deze mod voor San Andreas? Of voor Vice City? Zo ja, waarom gebruik je dan de San Andreas HUD?

- Kan ik hem spelen op San Andreas of moet ik Vice City geinstalleerd hebben?

- Is de mod al te downloaden en zo nee, wanneer wel?

Geplaatst:
comment_385411
- Is deze mod voor San Andreas? Of voor Vice City? Zo ja, waarom gebruik je dan de San Andreas HUD?

- Hij is voor Vice City, maar waarvoor de SA HUD gebruiken weet ik niet...

- Je moet Vice City geinstalleerd hebben.

- Er is een 2de beta alreeds uit. GTA SOL website

:cya:

Geplaatst:
comment_385512

- Hij is voor Vice City, maar waarvoor de SA HUD gebruiken weet ik niet...

- Je moet Vice City geinstalleerd hebben.

- Er is een 2de beta alreeds uit. GTA SOL website

:cya:

Lekker is dat dan want Vice City werkt bij mij niet meer...

Ik snap niet waarom Vice City gebruikt wordt, dat betekent dan ook dat je geen kleding kan wisselen enz....

Geplaatst:
comment_385996

Op het eerste gezicht niet nee,

Maar Mc-Kay, de leider van de mod is bezig met een gemodde engine voor vc, deze word nog krachtiger als die van SA. Dat wil zeggen dat allles wat je in SA kan doen later ook in VC kan doen, ofwel in GTA: State of Liberty en GTA: Mafia Stories. :Y

Geplaatst:
comment_386370

Maar Mc-Kay, de leider van de mod is bezig met een gemodde engine voor vc, deze word nog krachtiger als die van SA. Dat wil zeggen dat allles wat je in SA kan doen later ook in VC kan doen, ofwel in GTA: State of Liberty en GTA: Mafia Stories. :Y

Dat lijkt me sterk, maarja eerst zien dan geloven. :klap:

Geplaatst:
comment_386374

Dat lijkt me sterk, maarja eerst zien dan geloven. :klap:

Er zijn echt heel slimme mensen die echt alles kunnen, je zal versteld staan wat ze allemaal wel niet weten over games maken. Wie weet is dat zijn beroep wel ;).

Geplaatst:
comment_386681

Inderdaad :) Hij zal dat denk ik wel als beroep doen.

Oja, daar komt ook een multiplayer optie in met 7 online modes. En servers waar je met 128 man kan spelen. :Y

Geplaatst:
comment_386718

hey crew van dit mod, ik heb vanmorgen dit mod gedownloaden en ik weet dat het nog een beta versies maar ik heb een paar goede foutjes gezien van dit mod, hier de lijst, hopelijk heb jij eer wat van ;)

zijn de texture van dit stenen niet wat te groot?

1

2

fout op de boot jacht van Cortez bij de soort stuntpark nabij VC strand

verkoper die vriest? :puh: of gaan jullie nog een levende pop insteken zoals die van GTA SA?

waar is het gebouw waarbij jij in VC besturen met mini heli en bommen erin leggen tegen de tijd en ontploft als het gelukt is waar is die gebouw?

jeep Bobcat met kleine wielen? ^^

nu effe over de tunnels die vol met water staan

1 - 2 - 3 - 4 - carshow VC

nu over enkele gaatjes of foutjes ofzo

1) tunnel VC strand - ingang naar tunnel VC strand - waar is de bar van de stoere motorrijders in Downtown, VC???

ingang nabij de legerbasis in VC, naar superlange brug over water, gras in plaats van straat? :puh: - skimmer op midden van straat??? :? - gaatje in de grond bij de docks van boten (niet in VC)

zie de plafond, daarboven de plafond staan enkele bomen mss iets hoger zetten zodat niet zichtbaar daar onder de grond??? - ghostcars van "State of Liberty"? :bonk: ^^ - waar is de brug??? ^^ er staan 3 van dit palen in de zee

nu effe over de sommige kruispunten, texturen nog niet verwisseld misschien?

1) airport VC, er zijn nog een paartjes - kruispunt nabij carshowroom en airport VC

MAAR ik heb goede nieuws voor jullie de crew van dit mod, geleficteerd met de grote mapping er staan anders wel een paar foutjes overal, en ook een paar gebouwen zijn best wel heel mooi afgewerkt vb die in Liberty city in Staunton waarbij GTA3 Asuka Miguel mishandelt enz.. staat er nu een heeel mooi gebouw vind ik :*D en ik heb dan ook een mooie screen ^^

GTASA-LVC2006-04-0916-01-40-40.jpg

Bewerkt: door SWYV

Geplaatst:
comment_386760

das wel kut, ik zag die tunnel van VC strand "WOW tzal zeker sjiek onder water rijden" en met moto heeeel erg hard gereden en toen ik naar beneden reed opeens zag ik water ik dacht dan "Ochdjeezes wat doet die water daar en joep in water damn ^^ maar ik hoop dat dit mod heel later veel beter wordt ook vind ik hem toch wel sjiek maar ik dacht dat GTA SA er ook in zit of niet?

Geplaatst:
comment_386925

:cya: ze hebben al een patch gemaakt dat de tunel niet meer onder water staat :*D kijk op gtaforums.com=>editin di...=>map=>gta sol reales bete (of zooiet) en daaar staat de patch

ik denk dat je hem ook in gtagarage kan down.

Geplaatst:
comment_387039

LOL ik heb wel 1.1GHZ ^^ en alles verloopt zo perfect bij me ^^, loopt niet vast ook al heb ik een paar wagens replacen naar puur dikke amerikaanse wagens onder ander Chevrolet Camaro Iroc-Z, Dodge Ram 3500, BMW 760Li enz..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.