Jump to content
  • Reacties 48
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_81720
76 heb het spel pas 2 dagen had eerst 50.000 verdient bij de paardenrennen maar die had ik toen ingezet en verloren

als ik een hoog bedrag win bij paardenrennen ga en meteen naar me savehouse en save me spel en ga weer terug om meer te winnen en als ik verlies load ik gewoon het spel weer waar ik nog veel geld had en ik ga verder met gamblen. Maar soms kan het irritant zijn als een savehouse er weg is van die trsck betting shop. Ik doe altijd aan die paardracen als ik in de countrside ben daarzo bij catalinas huis vlakbij is een dorpje blueberry waar ook een zo'n track betting staat daar gamble ik altijd is het dichts bijst als ik moet saven als ik gewonnen heb B)

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_319735

ik heb 2 savegames,

bij de een speel ik de rijke stinkert uit vinewood met iets van $250.000.000 8):*D

en bij de andere het arme straatjoch, waar ik echt voor mijn geld moet werken, dus iets van $500 :-(:sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.