Geplaatst: 20 januari 200619 jaren comment_320505 Ik ben net opnieuw begonnen in SA en deed de missie Sweet's girl,,hij lukte maar ik snap het niet ? waarom schiet je op je homies? en wie is de seville boulevard gang?? horen zij niet bij grove street?
Geplaatst: 20 januari 200619 jaren comment_320514 Volgens mij is de Seville Boulevard Gang een soort van afsplitsing van Grove Street en zijn ze daardoor dus automatisch vijanden geworden. Volgens mij vertelt Ryder daar over als je voor het eerst bij hem in de auto stapt (om die Burgershot te gaan beroven en naar de kapper te gaan)
Geplaatst: 20 januari 200619 jaren comment_320538 Ze waren eerst van Grove Street families maar ze zijn afgesplitst maar ze schieten niet op je je kan ze ook recruteren en de missie zijn ze boos omdat Sweet bij zijn vriendin is in hun territorium maar de Seville Boulevard gang zijn ook een grote reden waarom het fout ging bij Grove Street later als je weer in Los Santos bent horen ze bij je ze bestaan niet meer net als de Tempel families.En Tales ze zien hetzelfde eruit als Grove Street boys. Bewerkt: 20 januari 200619 jaren door gta-liefhebber
Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_320615 je kan ze ook alleen maar in die missie vinden daarna zie je er nooit 1 meer Gtaboooy
Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_320637 je kan ze ook alleen maar in die missie vinden daarna zie je er nooit 1 meer Gtaboooy Nee hoor je kan ze wel vinden alleen ze zien hetzelfde eruit als Grove Street ze zijn in de straat van de missie Sweets girl.
Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_320719 maar die Hood neem je toch over ik heb ze echt nooit meer gezien en ze proberen me ook nooit aan te vallen als ze er zouden zijn anders weet ik het niet want ze zien er uit als je eigen Homies dus dat is irri Gtaboooy
Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_320724 maar die Hood neem je toch over ik heb ze echt nooit meer gezien en ze proberen me ook nooit aan te vallen als ze er zouden zijn anders weet ik het niet want ze zien er uit als je eigen Homies dus dat is irri Gtaboooy Ze vallen je niet aan je kan ze soms zelfs recruteren.
Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_320841 en wie is de tempel drive famielie kan iemand plaatje laten zien of zo en waar zitten ze ?
Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_320878 ja maar zijn dat niet gewoon je iegen Homies die ertussen lopen Gtaboooy
Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_321389 en wie is de tempel drive famielie kan iemand plaatje laten zien of zoen waar zitten ze ? Die zij net zoals de Seville boulevard Gang ze zijn in het noorden te vinden van Los Santos ze zien er ook groen uit.
Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_321410 en die mensen zijn niet groen ze hebben groene kleren in playa des seville (Seville zegt het al he) Gtaboooy Bewerkt: 21 januari 200619 jaren door gtaboooy
Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_321467 Er zijn 4 Mini gangs 1.Seville Boulevard Families 2.Temple Drive Families 3.Front Yard Ballas 4.Rollin Heights Ballas
Geplaatst: 23 januari 200619 jaren comment_322883 Zijn ze bij de Ballas dan ok opgesplitst? Dat waren altijd vrienden maar dat is eigenlijk een gang ze werken heelveel samen en je weet niet wie wie is.
Geplaatst: 23 januari 200619 jaren comment_323367 de Temple Drive Families en Seville Boulevard Families zijn gescheiden van de grovestreet Seville Boulevard Families help als cj in de problemen zit en de tempel drive famielie help volges mij niet meer meer tenminste in de eerste misies dat je op die bike zit en de ballas zijn in groepen maar die helpen elkaar wel
Ik ben net opnieuw begonnen in SA en deed de missie Sweet's girl,,hij lukte maar ik snap het niet ? waarom schiet je op je homies? en wie is de seville boulevard gang?? horen zij niet bij grove street?