January 21, 200620 yr op de site van R* kan je die toch bekijken zo heb ik dat een keer opgevat Gtaboooy
January 21, 200620 yr Nee, op de site van Rockstar kun je alleen een trailer van die dvd bekijken. Als je de hele dvd wil, zul je de soundtrack moeten kopen waar de dvd bij inbegrepen zit. Ik denk dat je deze wel kunt verkrijgen in een CD-winkel, zoals de Free Record Shop.
January 21, 200620 yr Ik denk dat je hem het beste over internet kan bestellen! Vaak goedkoper en meer kans.
January 22, 200620 yr maar wat is er alemaal in dat filmpje te zien en hoeduur is di of kan iemand hem mij ff sturen
January 24, 200620 yr Dit is warez goliat, ik zou die link maar snel verwijderen, anders krijg je meschien een warn.
January 24, 200620 yr Je ziet hoe CJ nog in Liberty City was en toen de moeder dood was geschoten. Zeg maar voordat het spel begint.
January 24, 200620 yr kan iemand ff zegen wat er allemaal te zien is op dat ding dan??? Check de eerste post maar het gaat over de speciale intro disc en dan zie je Cj in Liberty en de verhaallijn hoe alles is. Edited January 24, 200620 yr by gta-liefhebber
January 25, 200620 yr Author dat is een Filmp(je) waarop enige Extra's staan Bijvoorbeeld wat : Little Mister zei Je ziet hoe CJ nog in Liberty City was en toen de moeder dood was geschoten. Zeg maar voordat het spel begint. en nog enige specials .. je ziet volgens mij ook hoe de Green Sabre er is gekomen !
is de Bonus Dvd van SA nog ergens te krijgen ?!