Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_320663 ik ben een slechte modder maar ik zou dolgraag een map zien van dat ge zo een heel groot openlucht quad,sanchez,monster veld hebt zo lmet zand en zo en jumping maar zo eecht een parkour zou iemand dit voor mij willen doen
Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_321332 Hey Steves, ik kan je daar zeer goed mee helpen! Neem eens een kijke bij de volgende links: Ocram Stunt Isle Stunt Map Smiler's San Fierro Stunt Park Hier zal vast wel wat leuk tussen zitten
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren Auteur comment_321759 Hey Steves, ik kan je daar zeer goed mee helpen!Neem eens een kijke bij de volgende links: Ocram Stunt Isle Stunt Map Smiler's San Fierro Stunt Park Hier zal vast wel wat leuk tussen zitten nee ik wil in het zand snap je gelijka ls motorcross
Geplaatst: 22 januari 200619 jaren comment_321923 Deze mod draait momenteel nog. Niet helemaal wat je bedoelt, maar het komt in de buurt. Klikkerdeklikkkkkkkkkk Greetz Wazuup
ik ben een slechte modder maar ik zou dolgraag een map zien van dat ge zo een heel groot openlucht
quad,sanchez,monster veld hebt zo lmet zand en zo en jumping maar zo eecht een parkour
zou iemand dit voor mij willen doen