Geplaatst: 21 januari 200620 jaren he jongens. Ik had in een andere topic een vindplaats van een ploeg gezien alleen toen ik daarheen ging stond ie er niet. Nou vraag ik aan jullie waar er nog meer ploegen staan? alvast bedankt.
Geplaatst: 21 januari 200620 jaren Op WikiGTA Kun je er er wat over vinden. Ik ben nu aan het zoeken voor je
Geplaatst: 21 januari 200620 jaren he jongens.Ik had in een andere topic een vindplaats van een ploeg gezien alleen toen ik daarheen ging stond ie er niet. Nou vraag ik aan jullie waar er nog meer ploegen staan? alvast bedankt. Dat kan je vinden op wikigta ga daar naar voertuigen en zoek naar de tractor daar staat een kaartje waar hij is. Bewerkt: 21 januari 200620 jaren door gta-liefhebber
Geplaatst: 21 januari 200620 jaren dan moet je heel eventjes weglopen en dan terugkomen. dan staat hij er wel.
Geplaatst: 22 januari 200620 jaren in de desert staat een ploeg (of wat er voor door moet gaan) verschuilt tussen een paar bosjes. je kunt deze achter de traktor hangen en er mee gaan rijden. het is wel grappig maar ik vond het niet echt de moeite waard aangezien er weinig tractors in de desert rijden moet je een heel end met dat ding rijden.
Geplaatst: 22 januari 200620 jaren kan iemand even een screen plaatsen !? want ik wil die ploeg wel eens zien !
Geplaatst: 22 januari 200620 jaren Hij is alleen een beetje donker. Je hebt ook nog een Combine Harvester: Bewerkt: 22 januari 200620 jaren door flitskikker
Geplaatst: 22 januari 200620 jaren in de desert staat een ploeg (of wat er voor door moet gaan) verschuilt tussen een paar bosjes. je kunt deze achter de traktor hangen en er mee gaan rijden. het is wel grappig maar ik vond het niet echt de moeite waard aangezien er weinig tractors in de desert rijden moet je een heel end met dat ding rijden. Kan je tonen op een kaart waar de ploeg is aub?
Geplaatst: 22 januari 200620 jaren Hey ik kan dat hele ding niet vinden op WikiGTA hoe heet dat ding daar?
Geplaatst: 22 januari 200620 jaren Op WikiGTA Kun je er er wat over vinden. Ik ben nu aan het zoeken voor je hoe heet de ploeg in het engels dan??
Ik had in een andere topic een vindplaats van een ploeg gezien alleen toen ik daarheen ging stond ie er niet.
Nou vraag ik aan jullie waar er nog meer ploegen staan?
alvast bedankt.