January 21, 200620 yr he jongens. Ik had in een andere topic een vindplaats van een ploeg gezien alleen toen ik daarheen ging stond ie er niet. Nou vraag ik aan jullie waar er nog meer ploegen staan? alvast bedankt.
January 21, 200620 yr he jongens.Ik had in een andere topic een vindplaats van een ploeg gezien alleen toen ik daarheen ging stond ie er niet. Nou vraag ik aan jullie waar er nog meer ploegen staan? alvast bedankt. Dat kan je vinden op wikigta ga daar naar voertuigen en zoek naar de tractor daar staat een kaartje waar hij is. Edited January 21, 200620 yr by gta-liefhebber
January 22, 200620 yr in de desert staat een ploeg (of wat er voor door moet gaan) verschuilt tussen een paar bosjes. je kunt deze achter de traktor hangen en er mee gaan rijden. het is wel grappig maar ik vond het niet echt de moeite waard aangezien er weinig tractors in de desert rijden moet je een heel end met dat ding rijden.
January 22, 200620 yr Hij is alleen een beetje donker. Je hebt ook nog een Combine Harvester: Edited January 22, 200620 yr by flitskikker
January 22, 200620 yr in de desert staat een ploeg (of wat er voor door moet gaan) verschuilt tussen een paar bosjes. je kunt deze achter de traktor hangen en er mee gaan rijden. het is wel grappig maar ik vond het niet echt de moeite waard aangezien er weinig tractors in de desert rijden moet je een heel end met dat ding rijden. Kan je tonen op een kaart waar de ploeg is aub?
January 22, 200620 yr Op WikiGTA Kun je er er wat over vinden. Ik ben nu aan het zoeken voor je hoe heet de ploeg in het engels dan??
Ik had in een andere topic een vindplaats van een ploeg gezien alleen toen ik daarheen ging stond ie er niet.
Nou vraag ik aan jullie waar er nog meer ploegen staan?
alvast bedankt.