January 21, 200620 yr zijn er eigenlijk auto's om drive by's in te doen waarbij je meer dan 3 homies in kan meenemen? in een bus kunnen er veel in maar dan schieten ze niet.
January 21, 200620 yr ku7nnen er maar 3(+CJ) in, zie die ene missie dat je die Balla op het kerkhof moet vermoorden
January 21, 200620 yr in een maverick kunnen er ook maar 3(+CJ) toch neej op de achterbank is eigenlijk maar 1 plaats maar daar kunnen er volgens mij meer dan 1 zitten bij mij anders wel Gtaboooy
January 21, 200620 yr Was hier niet een soortgelijk topic over hoeveel mensen er in een auto kunnen? Natuurlijk dit gaat over drive by's maar zoveel verschil zit er dus niet in.
January 21, 200620 yr je kan wel meerder Homies meenemen in een Coach je kunt er volgens mij maar 8 meenemen !
January 21, 200620 yr Ja, er kunnen inderdaad meer dan 3 gang-members in een Coach maar daar kunnen ze geen drive-by's in doen
January 21, 200620 yr je kan wel meerder Homies meenemen in een Coach je kunt er volgens mij maar 8 meenemen ! ik zei toch dat je ze kan MEENEMEN !! lol
zijn er eigenlijk auto's om drive by's in te doen waarbij je meer dan 3 homies in kan meenemen?
in een bus kunnen er veel in maar dan schieten ze niet.