Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_321629
Nee natuurlijk niet.....heb je in het echte leven wel eens een fiets zien ontploffen dan? Alleen voertuigen waar een ontplofbare stof in zit (benzine dus) kunnen ontploffen. Ook de trein en de tram zijn overigens onverwoestbaar.

maar een fiets kan wel kapot gaan

Geplaatst:
comment_323995
Wel jammer dat je geen slag in je wiel ofzo kan krijgen of een lekke band. Maarja, niet heel erg ofzo.

Hehe :D

als rockstar daar allemaal moet naar kijken dan zal het wel even duren tot die gta uit komt hoor! :D

Dan moeten ze ook gaan kijken dat als je van een gebouw valt je een gebroken been hebt ofzo.

Maar wees gerust ooit zal dit wel komen hoor! :D

vergelijk maar GTA1 en GTA SA :D wat een verschil

Geplaatst:
comment_324287

Fietsen zijn niet onverwoestbaar het kan niet ontploffen ja dat kan een fiets niet maar als je met een flamethrower op je fiets richt en vuurt gaat ie in brand en kan je er niet meer op dat is in het echt ook zo je kan niet op een verbrande fiets fietsen dus dat is geen foutje van R* maar realistisch en fietsen zijn wel verwoestbaar. jullie denken dat het onverwoestbaar is omdat het niet kan ontploffen dan zitten jullie ver naast de antwoord ik bedoel het niet van iedereen die dat denkt is dom maar ik wou dit eve kwijt

Bewerkt: door Carl_Johnson2

Geplaatst:
comment_324293

Wel jammer dat je geen slag in je wiel ofzo kan krijgen of een lekke band. Maarja, niet heel erg ofzo.

Hehe :D

als rockstar daar allemaal moet naar kijken dan zal het wel even duren tot die gta uit komt hoor! :D

Dan moeten ze ook gaan kijken dat als je van een gebouw valt je een gebroken been hebt ofzo.

Maar wees gerust ooit zal dit wel komen hoor! :D

vergelijk maar GTA1 en GTA SA :D wat een verschil

Nee, dit is niet zo heel moeilijk toch? Een slag in een wiel is denk ik niet moeilijker dan een deuk in een auto. Toch wel begrijpelijk dat ik hier na kijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.