Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_321262 Ik heb het 6 keer geprobeerd en kom steeds best ver, maar steeds vlak voor het einde explodeert mijn motor. Wil iemand deze ff voor mij fixen? Bvd. PS: Als je zin hebt om te fietsen, er staat een BMX in de garage.... Lets get down to it
Geplaatst: 21 januari 200619 jaren comment_321264 Ik wil hem wel doen. Het duurt wat langer, omdat jij V2 speelt. Ik V1, maar dat komt wel goed. Momentje en tot zo. -------- Ik deed de missie met plezier en toen.... haalde ik hem De beloning was "Respect +", veel succes verder. Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Als hij het niet doet stuur me ff een PBtje. Ik denk dat hij het wel doet. Bewerkt: 21 januari 200619 jaren door Ruurd31
Geplaatst: 21 januari 200619 jaren Auteur comment_321448 Thanks, fijn dat je me zo helpt >>> Door Dizzee: Savegame Aanvraag voltooid. Slotje<<<
Ik heb het 6 keer geprobeerd en kom steeds best ver, maar steeds vlak voor het einde explodeert mijn motor. Wil iemand deze ff voor mij fixen? Bvd.
PS: Als je zin hebt om te fietsen, er staat een BMX in de garage....
Lets get down to it