January 21, 200620 yr Ik zelf vind Angerfist het best, goeie Hardcore, met af en toe een versbelling, en bovendien zeer goede Deuns erdoor heen, ik hou vooral van het nummer Crimmanly Insane
January 21, 200620 yr Author SJEMIE!! Als jullie het niet leuk vinden oke! Maar dat hoeft je hier niet te gaan posten!!
January 21, 200620 yr Ik kan niet kiezen. Ik vind hun allemaal super. Dan neem ik toch Neophyte, want iedereen kent hem en hij bestaat al een hele tijd. Heeft zijn eigen platenmaatschapij.
January 21, 200620 yr ik hou niet zo van HardCore ... maar als ik moet kiezen is het : Dj Outblast !!
January 22, 200620 yr Neophyte maar dat zijn er eingelijk 3. RTC dat zijn er ook meer Mooi (Terror). Ik stem toch op Rotterdam terror corps. (RTC)
January 22, 200620 yr Nee hardcore is niet mijn muziek maar ik ga voor DJ Promo want hij heeft nog wel eens wat Hardstyle nummers.
January 24, 200620 yr Mijn voorkeur gaat ook naar andere muziek maar mijn favoriet staat er niet bij.... en dat zijn de Evil Activities
January 24, 200620 yr Evil Activities Zany Darkraver Gizmo Norman Danger Hardcore Team En de plaatselijke DJ's, Paap en DJ Mikeness.
January 24, 200620 yr Vroeger luisterde ik veel naar Hardcore, ik heb nog een hele archief van op mijn pc. Maar nu ga ik toch richting Dance, Ibiza achtig muziek. Trance ook. Maar muziek zo als 50 Cent kan ik alleen maar op in slaap vallen. En ik vind ook dat ze veel te veel muziek maken. Engelse DJ's Fan
Ik zelf vind Angerfist het best, goeie Hardcore, met af en toe een versbelling, en bovendien zeer goede Deuns erdoor heen, ik hou vooral van het nummer Crimmanly Insane