Geplaatst: 2 september 200420 jaren comment_25108 hey everybody wanneer kun je de missie in de ammu-nation doen :huh: da is die missie waar ge allemaal mannekes moe neerschieten van GTA3 gta-krc-lover
Geplaatst: 2 september 200420 jaren comment_25112 hey everybody wanneer kun je de missie in de ammu-nation doen :huh: da is die missie waar ge allemaal mannekes moe neerschieten van GTA3 gta-krc-lover Volgens mij de tweede of de derde missie van de malibu club! (Handtekening gestolen? )
Geplaatst: 2 september 200420 jaren Auteur comment_25125 sorry 8-bal :ph34r: ik kon er geen vinde waar heb jij die vandaan? :blink: ik vind er geen <_< Bewerkt: 2 september 200420 jaren door gta-krc-lover
Geplaatst: 2 september 200420 jaren comment_25133 sorry 8-bal :ph34r: ik kon er geen vinde waar heb jij die vandaan? :blink: ik vind er geen <_< Geeft niet hoor! Ik heb zelf ze allemaal naast elkaar gezet!
Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25184 Volgens mij de tweede of de derde missie van de malibu club! Klopt, en na de laatste missie van de malibu club ( de bankroof) is er een nieuwe side-mission beschikbaar waarmee je "snel-laden"kunt verdienen.
Geplaatst: 3 september 200420 jaren Auteur comment_25287 hoezo snelladen? :unsure: na welke missie? leg eens uit? :unsure:
Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25294 hoezo snelladen? :unsure: na welke missie? leg eens uit? :unsure: Als je die missie hebt gehaalt dan kan je hem nog een keer overnieuw doen! Als je zoveel punten hebt (ik dacht 40) dan hoef je niet meer te herladen!
Geplaatst: 12 september 200420 jaren comment_27428 hoezo snelladen? :unsure: na welke missie? leg eens uit? :unsure: Als je die missie hebt gehaalt dan kan je hem nog een keer overnieuw doen! Als je zoveel punten hebt (ik dacht 40) dan hoef je niet meer te herladen! dat is best handig vind ik
Geplaatst: 12 september 200420 jaren comment_27432 hoezo snelladen? :unsure: na welke missie? leg eens uit? :unsure: Als je die missie hebt gehaalt dan kan je hem nog een keer overnieuw doen! Als je zoveel punten hebt (ik dacht 40) dan hoef je niet meer te herladen! dat is best handig vind ik ja echt wel! Je kan ook doorschieten met de bazooka! :lol:
Geplaatst: 4 december 200420 jaren comment_57865 Volgens mij kan dat meteen al na The Shootist hoor, maar met snelladen schiet tie niet in één keer door. Je moet nog wel éven wachten voordatie weer herlaadt heeft. Mijn hoogste score bij The Shooter is trouwens 96%
hey everybody
wanneer kun je de missie in de ammu-nation doen :huh:
da is die missie waar ge allemaal mannekes moe neerschieten van GTA3