January 22, 200620 yr ik en Crazy Ceezy hebben allebei een model gemaakt, nu vragen wij ons af, welke vinden jullie het mooist ? hier de mijne: Crazy Ceezy post zo zijn werken Ps.: ik heb het programma waarmee ik dit maak pas 2 uur en 15 min. Edited January 22, 200620 yr by Johan O.
January 22, 200620 yr Ik vind johan o. omdat jij een mooie bedrijfskantoor hebt gemaakt op palen. de palen mogen dikker mss leuk een P eronder? crazy ceezy je text. staan niet met elkaar gelijk het ene raam zit hoger dan de andere, ook is het niet speciaal. en slechte pics. Johan o. heeft mooiere gebouwen
January 23, 200620 yr Author bedankt voor de reacties mar als je stemt wil je dan ook ff posten en iedereen: stem op mij
January 26, 200620 yr Kuch, je kan niet eens bij Johan O naar binnen :S Dus wat voor een gebouw is dat moet je gaat teleporteren ofzo? Of moet je zelf een ladder mee nemen? Er is gwn geen ingang?! stem : crezy ceezy
January 30, 200620 yr Nou, ik vind die van Crazy Ceezy er toch echt beter uitzien hoor, mijn stem gaat dan ook naar Crazy Ceezy.
ik en Crazy Ceezy hebben allebei een model gemaakt,
nu vragen wij ons af, welke vinden jullie het mooist ?
hier de mijne:
Crazy Ceezy post zo zijn werken
Ps.: ik heb het programma waarmee ik dit maak pas 2 uur en 15 min.
Edited by Johan O.