Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25188 he,ik heb eens nagedacht, zie jij op de screens van san andreas dingen terug van gta 3 en VC? ik heb al 1 plaatje gevonden die heel erg op de villa van salvatore leone lijkt namelijk van die bekende radiopresentator
Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25189 Nou de zelfde restaurants komen ook terug maar dat was al bekend.
Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25191 Ja bijvoorbeeld de Pizza winkels die komen ook uit VC terug
Geplaatst: 3 september 200420 jaren Auteur comment_25227 ja,vinden jullie deze villa van de beroemde radio presentator niet op de villa van don salvatore leone lijken?
Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25240 Zo nu weet ik wat ik als eerste ga bewonen na mijn eigen huis, en ja die lijkt verdomd veel op Saslvatore Leone zijn huis :blink:
Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25258 Alleen de onderste kant (garages), lijkt er aardig op. De rest is anders als je het mij vraagt
Geplaatst: 3 september 200420 jaren Auteur comment_25277 het lijkt er verdomd veel op hoor,als je dat ronde ding in de lucht wegdenkt zou je bijna hetzelfde hebben
Geplaatst: 3 september 200420 jaren comment_25310 Ik ben benieuwd of ze er nou ook ECHT huizen van gaan maken. Vercetti Estate leek net een huis, waar het interieur nog in moest komen en er waren helemaal geen kamers, dat was ook al zo met Diaz er nog in.. <_<
Geplaatst: 3 september 200420 jaren Auteur comment_25425 tja, kijk we moeten het afwachten,ik hoop natuurlijk wel dat het komt huizen bouwen. er staat op de hoofdsite dat je je eigen grage hebt,ik hoop dat het zo een garage word zoals sunshine auto's
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25516 Ik ben benieuwd of ze er nou ook ECHT huizen van gaan maken.Vercetti Estate leek net een huis, waar het interieur nog in moest komen en er waren helemaal geen kamers, dat was ook al zo met Diaz er nog in.. <_< Ja dat is goede ja!! bijvoorbeeld ook een slaapkamer, toilet en badkamer en niet een kantoortje met een klein kamertje erbij :lol:
Geplaatst: 4 september 200420 jaren Auteur comment_25536 ik had ergens op de screens gezien dat die vrachtwagens van de traids terug komen met bubbel fish ofzo
Geplaatst: 4 september 200420 jaren comment_25542 O ja, die gare gasten met die vrachtwagentjes,... misschien krijgen ze ook weer een eigen ''Laundry Service''!
Geplaatst: 5 september 200420 jaren comment_25747 ik had ergens op de screens gezien dat die vrachtwagens van de traids terug komen met bubbel fish ofzo Ja dat zou wel leuk zijn, dat je WEER die fabriek moet gaan opblazen en dan gaan e traid het weer maken en in gta 3 blaas je het weer op :lol:
Geplaatst: 5 september 200420 jaren comment_25758 Ik hoop eerlijk gezegd meer op een echte crimineel sfeertje met die gasten, dus dat je echt met de Chinese maffia te maken hebt. Ik vind dit tot nu toe nog nooit echt goed gelukt bij welke gang dan ook.
Geplaatst: 5 september 200420 jaren Auteur comment_25811 als ik mij niet vergis,zie ik dingen terug van de bank van gta 3 in san andreas
Geplaatst: 26 september 200519 jaren comment_231283 Rockstar Games is gewoon lui. ze missen energie om nieuwe 3d models te maken een paar koppen koffie zou ze goed doen
he,ik heb eens nagedacht, zie jij op de screens van san andreas dingen terug van gta 3 en VC?
ik heb al 1 plaatje gevonden die heel erg op de villa van salvatore leone lijkt namelijk van die bekende radiopresentator